Lech najbardziej medialny, Legia trzecia
Lech Poznań znalazł się na pierwszym miejscu w klasyfikacji najbardziej medialnych klubów Ekstraklasy w czerwcu. Pozycję lidera straciła Legia Warszawa, która spadła na trzecią pozycję - wynika z raportu Polska Piłka firmy Press-Service Monitoring Mediów.
Dziennikarze interesowali się Lechem najbardziej ze wszystkich klubów ligi głównie ze względu na wczesny start w rozgrywkach europejskich. W czerwcu liczba publikacji o wszystkich drużynach względem maja spadła - łącznie z Lechem Poznań. Na temat Lecha pojawiło się w minionym miesiącu 1,4 tys. publikacji prasowych i internetowych (w maju 2,6 tys.). To wystarczyło, by zdystansować Śląsk Wrocław (1,3 tys.) i Legię Warszawa (1,2 tys.).
Na drugim biegunie zastawienia znalazło się Podbeskidzie Bielsko-Biała. Na temat tego klubu w ciągu całego miesiąca pojawiło się niecałe 300 publikacji.