742 legionistów w Gdyni - fot. Mishka
REKLAMA

Relacja z trybun: Doskonała zabawa w Gdyni

Bodziach, źródło: Legionisci.com - Wiadomość archiwalna

Dobra seria wyjazdowa trwa. W tym sezonie na każdym kolejnym wyjeździe, nie licząc dosłownie kilkudziesięciu wolnych biletów do Krakowa, stawiamy się w komplecie. Nie inaczej było przy okazji niedzielnego meczu w Gdyni, na który kolejny raz chętnych było zdecydowanie więcej, niż dostępnych wejściówek (742). Na stadionie Arki pokazaliśmy się z bardzo dobrej strony, prowadziliśmy kapitalny doping i doskonale się bawiliśmy.

Do Gdyni podróżowaliśmy pociągiem specjalnym, który o godzinie 11 wyruszył ze stacji Warszawa Wschodnia. Do celu dotarliśmy zgodnie z planem po około 4-godzinnej podróży. Przy stacji Gdynia Główna podstawiono dla nas przegubowe autobusy. Do przejechania mieliśmy niespełna 4 kilometry, więc pod stadionem Arki zameldowaliśmy się dość szybko.

Na stadionie w Gdyni pojawiliśmy się z odpowiednim zapasem - znacznie wcześniej niż gospodarze, których młyn jeszcze na kwadrans przed rozpoczęciem meczu wyglądał słabiutko. Frekwencja po stronie arkowców była mocno przeciętna - na poziomie 6,5 tysiąca. Podobnie zresztą było z ich dopingiem. W sektorze gości wywieszonych zostało 7 flag: "(L)egia Fans", "Bracia" (OE), Deyna, "Ultras Legia", "Warriors", "Nadarzyn" i czaszka. Wraz z nami pojawiła się 50-osobowa delegacja Olimpii Elbląg.

Przed meczem włączyliśmy się w wykonanie nieoficjalnego hymnu Arki "Więc chodź, pomaluj mój świat...", w odpowiednich momentach dodając od siebie "Więc chodź, pier... cię deską, raz żółtą a raz niebieską". Później, przy wyczytywaniu nazwisk gospodarzy, każdy z nich dostał pieczątkę "śledź". W pierwszej połowie dało się już zauważyć naprawdę mega zaangażowanie w doping z naszej strony. Z każdą kolejną pieśnią, przebijaliśmy się coraz bardziej. Smutne trybuny gdyńskiego stadionu ożywiały się chyba tylko w momentach, kiedy ryknęliśmy "Arka Gdynia k... świnia" i pytaliśmy "Co to jest za drużyna?". Trzeba przyznać, że ta druga okazjonalna przyśpiewka, która najlepiej kojarzy się z finałem PP na Narodowym, wychodziła z potężną mocą.

W drugiej połowie najkonkretniej wychodziły nam "Za kibicowski trud" oraz "Nie poddawaj się...", bowiem nasi piłkarze mający olbrzymią przewagę (i grając w przewadze jednego zawodnika), dość długo nie mogli zdobyć zwycięskiej bramki. Postanowiliśmy zachęcić ich do jeszcze większego wysiłku okrzykami "Legia walcząca do końca". Poziom decybeli unoszący się z naszego sektora był bardzo dobry. Do tego z każdą kolejną pieśnią wkręcaliśmy się bardzo szybko w odpowiedni rytm i po prostu... była miazga. Rytm idealnie wybijały nie tylko bębny, ale i pozostałe elementy stadionowej infrastruktury - krzesełka oraz pleksi.

W końcu doczekaliśmy się bramki dla Legii, co oczywiście sprawiło olbrzymią radość w naszych szeregach. Chwilę później zdecydowana część osób w sektorze gości postanowiła skorzystać z ostatnich ciepłych dni tego roku i rozpoczęła doping bez koszulek. Zabawa do końcowego gwizdka sędziego była doskonała. Jeszcze przed zakończeniem meczu z naszego sektora niosło się głośne "Śpiewajmy hej sialala, Legia dziś trzy punkty ma...".

Po meczu podziękowaliśmy zawodnikom za wygraną, śpiewając z nimi m.in. "Warszawę". Gospodarze natomiast w ciągu nie więcej niż pięciu minut zupełnie opuścili stadion. Nam pozostało poczekać około dwie godziny na wyjście z sektora, po czym podstawionymi autobusami ruszyliśmy w stronę dworca Gdynia Główna, a tam zapakowaliśmy się do specjala. W bardzo dobrych humorach wróciliśmy do Warszawy przed godziną drugą w nocy.

Na kolejny wyjazd przyjdzie nam poczekać do początku grudnia, kiedy Legia zagra we Wrocławiu, choć być może parę dni wcześniej przyjdzie nam jeszcze pojechać na spotkanie 1/8 finału Pucharu Polski (losowanie we wtorek). Już dziś warto mobilizować znajomych na wyjazd do Wrocławia, gdzie naszym celem jest wypełnienie 3-tysięcznego sektora gości. Zanim jednak ruszymy po raz kolejny na wyjazdowy szlak, w najbliższą sobotę na naszym stadionie, dopingować będziemy Legię przy okazji meczu z Górnikiem. Zabrzanie do Warszawy przyjeżdżają pociągiem specjalnym, prawdopodobnie w dobrej liczbie.

Frekwencja: 7416
Kibiców gości: 742
Flagi gości: 6

Autor: Bodziach

REKLAMA
© 1999-2024 Legionisci.com - niezależny serwis informacyjny o Legii Warszawa. Herb Legii, nazwa "Legia" oraz pozostałe znaki firmowe i towarowe użyte zostały wyłącznie w celach informacyjnych.