fot. Woytek /Legionisci.com
REKLAMA

PP: Raków rywalem Legii w 1/2 finału

Mishka, źródło: Legionisci.com

Raków Częstochowa będzie przeciwnikiem Legii Warszawa w meczu 1/2 finału Pucharu Polski. Spotkanie odbędzie się w Częstochowie. Mecze tej rundy zaplanowano na 5-6 kwietnia. Zwycięzca awansuje do finału, który rozegrany zostanie 2 maja na Stadionie Narodowym.

Pary:
Raków Częstochowa - Legia Warszawa
Olimpia Grudziądz - Lech Poznań

REKLAMA
REKLAMA

Komentarze (100)

+dodaj komentarz
Zdzicho - 06.03.2022 / 21:59, *.tpnet.pl

To uj autostrada sie skonczyla. Nastepny sezon bez pucharow, oby chociaz w ekstraklasie

odpowiedz
Teraz My - 06.03.2022 / 15:10, *.jmdi.pl

Spokojnie, damy radę. Tylko (L)

odpowiedz
Bie(L)any - 05.03.2022 / 15:19, *.vectranet.pl

... o masz znowu Puchar Polski i Częstochowa
Ponad 40 lat temu jak graliśmy w Częstochowie to się troszkę działo ....

odpowiedz
Raf - 05.03.2022 / 13:59, *.supermedia.pl

To wygląda jak ustawka ????

odpowiedz
Olo - 05.03.2022 / 16:59, *.chello.pl

@Raf: Bo?

odpowiedz
Lamborghini - 05.03.2022 / 12:35, *.play-internet.pl

Bardzo się cieszę, że mamy Raków nareszcie poznamy siłę tej drużyny i jednocześnie Nasza potęgę

odpowiedz
sisi - 05.03.2022 / 10:57, *.chello.pl

No to można zapomnieć o finale,jeszcze żebyśmy grali w Warszawie to byłaby szansa na awans.W finale najprawdopodobniej będzie Raków i Lech.

odpowiedz
sisi - 05.03.2022 / 11:02, *.chello.pl

@sisi: może to i lepiej,bo w finale byśmy i tak dostali od Lecha w Warszawie,widzieliście jak oni grają? Niestety zdobędą mistrza kilka kolejek przed końcem sezonu.Dlatego może i lepiej że gramy w Częstochowie z Rakowem,odpadniemy i skoncentrujemy się na ekstraklasie.Najważniejsze jest teraz utrzymać się.

odpowiedz
L - 07.03.2022 / 16:10, *.t-mobile.pl

@sisi: no widziałem ich mecz z Rakowem...

odpowiedz
Balder14 - 05.03.2022 / 01:04, *.rr.com

i chu.. z finalem kuzwa

odpowiedz
(L) uz - 04.03.2022 / 23:02, *.inetia.pl

Jeżeli już trafiliśmy na Raków to akurat nie traktuję faktu że gramy na wyjeździe za jakiś dopust. Raków zagra ofensywnie , jak któryś z obrony, łącznie z bramkarzem, nie puści głupiego bąka , to jest szansa na awans. Większa niż na Ł3, gdzie Legia rusza do jakiejś niby ofensywy, następuje gong, później ewentualnie drugi - i po meczu.
Prócz tego do meczu jeszcze miesiąc , zakładam że Vuko zacznie jakoś bardziej ogarniać towarzystwo. A ewentualny finał - to już w obecnej sytuacji loteria. Coś czuję że z łacha jeszcze może zejść powietrze w tym sezonie. Wierzę jeszcze w PP 2022.

odpowiedz
fan1956 - 04.03.2022 / 22:52, *.tpnet.pl

Widzę że niektórzy to odlecieli, wiara jest, tylko zespołu nie ma i w najbliższym czasie nie będzie. Co wy pier....ie Vuko to, Vuko tamto, a Vuko powiedział nam wzmocnień nie potrzeba, ma silny skład i co ku...a wyszło, nie ma obrony, pomocnika z prawdziwego zdarzenia, o napastniku nie wspomnę, to podnóżek miodka, ,,MARZYCIELE,,

odpowiedz
AQQ - 04.03.2022 / 22:30, *.media.pl

Zdobędzie Legia puchar Polski. Zobaczycie. Vuko ich poprowadzi po trofeum. To co złe w tym sezonie już minęło.

odpowiedz
Miki55 - 04.03.2022 / 21:32, *.chello.pl

Wygramy. Zobaczycie że wygramy. A do Papszuna: Miałeś Chamie złoty róg.
Vuko jest Legionisą, Papszun mógł nim być ale mu się nie kalkulowało.


odpowiedz
Jarza - 04.03.2022 / 19:57, *.as13285.net

do tego czasu Jedrzejczyk wroci do skladu wiec spokojna głowa

odpowiedz
Matwij - 05.03.2022 / 07:40, *.chello.pl

@Jarza: tego się właśnie boje. Od czasu gdy wypadł tracimy mniej goli, nie ma tylu karnych przeciwko nam. Czas na emeryturę...

odpowiedz
Jerz z Potoku - 04.03.2022 / 19:38, *.chello.pl

Gdyby los był bardziej łaskawy, to ew. wygrana w 1/4 PP z Olimpią praktycznie zapewniłaby nam udział w el. do fazy gr. LKE. Lech raczej pewnie zdobędzie tytuł MP, a wówczas niedoszły finał PP; Legia - Lech, poza prestiżem, nie wniósł by nic istotnego do naszej sytuacji sportowej. Tak się jednak nie stało, ale nie ma co rozpaczać, ponieważ...
Półfinał z Rakowem - awans do finału PP raczej nie dla nas. I znów napiszę, że nie będzie powodów do tradycyjnej kibicowskiej rozpaczy ponieważ są one powszechnie znane. Aktualnie Legia dysponuje mocno przeciętną drużyną, która w takim składzie personalnym raczej nie zawojowałaby LKE, a także ESA w kolejnym sezonie. A liczenie na letnie wzmocnienia, to raczej czynność złudna z uwagi na bieżące ubóstwo finansowe w legijnej kasie.
Konkluzja jest banalna. W letniej przerwie Klub powinien całkowicie się skupić nad odbudową jakościową pierwszej drużyny i nie zawracać sobie (ani nam) głowy mrzonkami euro futbolowymi.
Ps.: mniemam, że jesienna katastrofa sportowa i wizerunkowa Legii czegoś wreszcie nauczyła jej obecnych włodarzy...

odpowiedz
PP - 04.03.2022 / 20:10, *.orange.pl

@Jerz z Potoku: Po pierwsze to nie 1/4 tylko 1/2 a po drugie to zwycięstwo w 1/2 nic by nam jeszcze nie gwarantowało,bo już od dłuższego czasu finalista PP nie jest premiowany awansem do gry w europucharach.W przypadku gdy mistrza zdobędzie drużyna ta sama co i PP to w pucharach gra CZWARTY zespół z dupoklasy.
Pozdro.

odpowiedz
Jerz z Potoku' - 04.03.2022 / 20:33, *.chello.pl

@PP: słuszna uwaga Kolego. Moja gafa wynika z faktu, że już od dawien dawna nie znajdowaliśmy się w tak tragicznym położeniu. Ja osobiście, od kilku lat, przestałem uważnie śledzić możliwości awansowe czwartej drużyny ESA oraz "przegranego" finalisty PP.
A skoro tak jest, to moja wcześniejsza teza o priorytetowej konieczności skupienia się na odbudowie jakościowej drużyny Legii nabiera dodatkowego znaczenia.
Ps.: na dzień dzisiejszy, nie daję wiary, że jesteśmy w stanie pokonać Raków, a następnie Lecha. Pomimo wrodzonego optymizmu, tak właśnie obecnie uważam.
Serdeczności

odpowiedz
floyd - 04.03.2022 / 20:52, *.aster.pl

@Jerz z Potoku': Jeżeli już chcesz udawać, ze jesteś tak elokwentnym erudytą, to dzień dzisiejszy w języku polskim jest stwierdzeniem błędnym.

odpowiedz
Jerz z Potoku'' - 04.03.2022 / 21:14, *.chello.pl

@floyd: teoretycznie masz rację, ale tylko pod warunkiem, że przedmiotowy tekst nie będzie traktowany jako mój oficjalny wpis. Sorry Kolego, ale sądzę, że jest zgoła inaczej...

odpowiedz
LjakLegia - 05.03.2022 / 13:50, *.play-internet.pl

@PP: oczywiście PP ma rację i to każdy powinien wiedzieć

odpowiedz
nerwosoL - 04.03.2022 / 19:30, *.161.32

No to przecież normalka, że do półfinału nie załapują się jakieś Gromy Parzęczew czy Huragany Wąchock tylko w miarę konkretne firmy (jak na nasze podwórko oczywiście). Nie ma co pesymistycznie popierdywać tylko czas spiąć poślady i zagrać na poważnie. Bez zbędnego wydygania.

odpowiedz
Cegiełka - 04.03.2022 / 18:49, *.t-mobile.pl

Przy tym co obecnie gramy, to każdy wynik poniżej 4-0 dla Rakowa będzie można uznać za niezły wynik. Zapowiada się piłkarski, boiskowy gwałt na naszych wkładach do koszulek.

odpowiedz
gazza - 04.03.2022 / 18:44, *.inetia.pl

Finał - Legia - Lech !
Oj...będzie się działo !

odpowiedz
Lamborghini - 05.03.2022 / 12:41, *.play-internet.pl

@gazza:
W którym roku ?

odpowiedz
ROZEJM WSZYSTKICH KIBICÓW NA CZAS WOJNY!NA UKRAINIE!RAZEM BRONIĆ EUROPY! - 04.03.2022 / 18:43, *.168.167

JEDYNE WYŚCIE TO ŻEBY VUKO OD TERAZ STUDIOWAŁ KAŻDY MATERIAŁ Z GRY RAKOWA ICH SŁABE PUNKTY I ITD , STUDIOWAĆ KAŻDE USTAWIENIE, ATAK, OBRONE ITD ZAWSZE TO POMOŻE DRUŻYNIE

odpowiedz
tomiacab - 04.03.2022 / 18:39, *.centertel.pl

no to pozamiatane

odpowiedz
Komentator - 04.03.2022 / 18:29, *.vectranet.pl

POZAMIATANE w tym sezonie.....

odpowiedz
Olomanolo - 04.03.2022 / 17:39, *.206.239

Marek to powiedz mi jak to jest w jednym meczu piłkarz X obija słupki ( mecz który mogliśmy zremisować ) i się głupio cieszy , następny mecz obija poprzeczki - a za chwilę wychodzi na mecz grupowy i gra jak Pan Piłkarz - słucham Cię - tylko nie pisz że w lidze miał słabsze chwile a w LE. Poprawiła się jemu ( więc może za to też oberwał po łbie )

odpowiedz
Arek - 04.03.2022 / 17:11, *.tpnet.pl

Nie ma co srać żarem. Trzeba tam pojechać zagrać i wygrać nawet po karnych. Już bez przesady ten Raków to nie jest nie wiadomo co, żeby przed nimi klękać.

odpowiedz
Komentator - 04.03.2022 / 18:29, *.vectranet.pl

@Arek: ...a my obecnie jesteśmy co ?
Zleją nas tam 3-0.
I tyle z pucharów.

odpowiedz
axlrose - 04.03.2022 / 19:18, *.tpnet.pl

@Komentator: nie, nie, ni chudego byka. Pamiętaj, że Legia to jest potęgą, synu.

odpowiedz
mialpol - 04.03.2022 / 16:15, *.play-internet.pl

Proszę o reasumcję ????

odpowiedz
Kozioł - 04.03.2022 / 18:55, *.t-mobile.pl

Proś o słownik,
Reasumpcję.

odpowiedz
Zielu - 04.03.2022 / 16:06, *.centertel.pl

Także tego...

odpowiedz
no name - 04.03.2022 / 14:32, *.as13285.net

łach bedzie miał doubla na 100lecie... to bylo juz pewne na poczatku sezonu. Obudzcie sie. Wszystko w tej zalosnej lidze to ustawki jak nie klubow/spoldzielni, sedziow, pzpnu to samych kopaczy

odpowiedz
Marek - 04.03.2022 / 15:43, *.orange.pl

@no name: tak geniuszu..., na przykład trener Gołębiewski wziął łapę za 10 porażek w 12 meczach i teraz pływa jachtem po Kajmanach....

żeby zdobyć mistrzostwo w naszej ogórkowej para-lidze, wystarczy mieć: kilku przeciętnych kopaczy, którzy kopną prosto piłkę i dostaną kontuzji ciesząc się po zdobyciu gola
bramkarza, którzy potrafi złapać piłkę,
trenera, który trenował coś więcej niż 3-ligowe rezerwy,
właściciela który identyfikuje się z klubem, a nie tylko z jego pieniędzmi,
kibiców, którzy wspierają drużynę a nie biją własnych zawodników, przez co klub oddaje ich za pół darmo bojąc się pozwów...

a Ty dalej wiesz w teorie spiskowe...

odpowiedz
no name - 04.03.2022 / 16:31, *.as13285.net

@Marek: tak tak piękny loczku...
I to wszystko piszesz na trzeźwo?
Ile masz lat najznakomitszy geniuszu we wszechświecie?
Tak, tak i to pokazały poprzednie lata bez korupcji i ustawiania meczy...
Idź odrób lekcje i pomóż rodzicom w domu.

odpowiedz
Kibic - 04.03.2022 / 16:44, *.torun.pl

@Marek: Te teorie dobrze humor poprawiaja :) Ci ludzie nigdy pilki nie kopneli, u bukmachera obstawiaja over/under albo czy ktos strzeli, a potem placza jak nie wejdzie kupon ;) Nie znaja pilkarzy, nie wiedza jak zyja ale uwazaja, ze kazdy ma konto w Szwjcarii i tam przelewaja wygrane z kuponow ;) Na calym swiecie pilkarze maja zmowe milczenia dlatego nikt nic nie slyszal o przekretach. Bumkacherzy sa glupi i pozwalaja im grac te kupony, bo oni graja to na wujka lub ciocie ;) ktorzy tez maja zmowe milczenia :D Przegrane z tych kuponow rekompensuja sobie przegranymi zwyklych ludzi :D Kazdy pilkarz przed wyjsciem na mecz dostaje scenariusz jak ma grac i jaki ma byc wynik. Obejrzalem kiedys mecz u bukmachera, a na dole byl czat :) To z niego zaczerpnalem w/w informacje ;)

odpowiedz
Marek - 04.03.2022 / 17:16, *.orange.pl

@Kibic: oczywiście, że zdarzają się "kuponiarze" czy "wątpliwe" mecze np. o utrzymanie; ale ten syf jaki widzieliśmy w wykonaniu Legii przez ostanie miesiące nie był chyba efektem spisków czy zmowy buków?

odpowiedz
no name - 04.03.2022 / 19:08, *.as13285.net

@Marek: nie pisałem o Legii, tylko o całej lidze. Zresztą nie chce mi się już pisać o czymś co wszycy wiedzą.
A o piłkarzach przyłapanych u buka to nic nie wiecie? Poszukajcie, bo w necie nic nie ginie. A "teorie spiskowe" jakoś teraz na świecie okazują się prawdą...
`Zdrawiam i idę zadzwonić 712 raz...

odpowiedz
Beck - 04.03.2022 / 20:49, *.t-mobile.pl

@Marek: wierz byłoby bardziej po polsku.

odpowiedz
Daro - 04.03.2022 / 21:01, *.vectranet.pl

@Kibic: o to, to :)

odpowiedz
Daro - 04.03.2022 / 21:04, *.vectranet.pl

@no name: no nic nie ginie podobno, tylko szukać się nie chce. Nie masz czegoś pod ręką na szybko ;-)

odpowiedz
Przem37 - 04.03.2022 / 21:44, *.net.pl

@no name: Myślę, że sposób jest o wiele prostszy, wcześniej w Legii znał go Leśny teraz sprzedał go do Poznania. Zdradzę go Tobie w tajemnicy: montujesz ekipę, która ma na każdej pozycji jednego, najlepiej dwóch najlepszych piłkarzy w lidze (jak masz dobrych obrońców, możesz mieć przeciętnego bramkarza) i to wystarczy na E-klasę.
Na spokojnie popatrz na kadrę Legii i Lecha i powiedź uczciwie, czy jest ktoś w ekipie z Poznania, kto nie miałby z miejsca placu w Legii?
I mówię tutaj o walorach czysto piłkarskich, nie filmikach naśmiewających się z akcentu z Podlasia.

odpowiedz
no name - 04.03.2022 / 22:29, *.as13285.net

@Przem37: Masz rację. Wystarczy ktokolwiek komu się chce i skupia na treningach i drużynie. Obecnie po erze fryzjera i przy dobie varu, troche to ucichlo, jednak spójrzcie całościowo na te lige, a zwłaszcza na końcówkę sezonów...
Daro- piszesz i masz. Pierwszy z rzędu Łukasz Burliga

odpowiedz
Daro - 05.03.2022 / 09:41, *.vectranet.pl

@no name: trafiony :-) a dorzucę jeszcze fajny komentarz z tych czasów kiedy został przyłapany (2014): https://gol24.pl/nie-tylko-burliga-gra-u-bukmachera-komentarz/ar/9564932.
Teraz już ich nie łapią bo spokojnie obstawiają w domu w necie.
Ale czy z tego obstawiania wynika wprost że dubel w tym roku dla Poznania i że to było pewne od początku sezonu?

odpowiedz
no name - 05.03.2022 / 16:45, *.as13285.net

@Daro: zmontowali ekipe, trenera i reszta pod nich...
100 lecie. My niestety za slabi zeby im to zepsuc

odpowiedz
jo - 04.03.2022 / 14:31, *.plus.pl

Nie ma nic za darmo, trzeba zostawić zdrowie na boisku, wreszcie się zaangażować. Tylko zasrańcy z posrania kupuję sobie awans do ekstraklasy, albo kupują sobie przy zielonym stoliku jakieś tytuły. Jak nie wygrają to nie będą mieli pucharu.

odpowiedz
FC_ŻYRARDÓW - 04.03.2022 / 14:19, *.orange.pl

Kulki były ciepłe :). Nie bać się Rakowa, to jest jeden mecz, może jakiś stały fragment, kontra. Nic nie jest jeszcze powiedziane. Fakt że Olimpia byłaby lepsza . Walczyć , trenować ...

odpowiedz
Pawełek - 04.03.2022 / 14:14, *.netfala.pl

Pozamiatane... Łach tradycyjnie dostaje najłatwiejszego przeciwnika.

odpowiedz
Jano - 04.03.2022 / 14:18, *.orange.pl

@Pawełek: Pozamiatane ale może i dobrze bo mamy walkę o utrzymanie i na tym trzeba się skoncentrować

odpowiedz
zp - 04.03.2022 / 14:18, *.centertel.pl

@Pawełek: skąd ten pesymizm, przecież odbyło się losowanie ????

odpowiedz
WiernyKibicZwycięskichDrużyn. - 04.03.2022 / 17:12, *.19.184

@Pawełek: No jakoś nie dostał.

odpowiedz
Darek - 04.03.2022 / 13:41, *.chello.pl

Puchar Polski wiadomo pozostaje w historii klubu na zawsze.Tylko kim my mielibyśmy grać w eliminacjach do europejskich pucharów?W drużynie stado pijaków i nieudaczników.3/4 z nich do wywalenia na zbity pysk.Nie wiadomo kto będzie trenerem.Drużyna bedzie w głębokiej przebudowie.Gra na trzech frontach znowu wyjdzie nam bokiem.Odpaść i skupić się na utrzymaniu.
Zanim zbudujemy drużynę z nowych piłkarzy z nowym trenerem która zacznie wygrywać i cieszyć oko minie kilka okienek transferowych.Zwłaszcza jak dyrektor sportowy będzie działać z takim rozmachem jak teraz w zimowym okienku transferowym.

odpowiedz
grzesiek - 04.03.2022 / 14:01, *.centertel.pl

@Darek : co wy macie do obecnego dyrektora ds transferow. Rozmach byl za kucharskiego chyba z 10 nowych przyszlo i co z tego

odpowiedz
Darek - 04.03.2022 / 15:56, *.chello.pl

@grzesiek: Nie chcę 10 nieudaczników chcę 2 dobrych piłkarzy. W tym okienku nie przyszedł nikt wartościowy.Drużyna na dnie a nowy dyrektor sportowy udaje że pracuje.

odpowiedz
KibicL - 04.03.2022 / 13:31, *.vectranet.pl

Najlepsi to byli prowincjusze z 90minut.pl którzy obstawialiby za wielkie pieniądze, że będzie ustawka w losowaniu i przydzielą nam Olimpię. Jedno jest pewne, łatwo niw będzie.

odpowiedz
grzesiek - 04.03.2022 / 13:08, *.centertel.pl

Ktos tu po meczu z lęczna obstawiał rakow. Skad wiedziales?

odpowiedz
Wolfik - 04.03.2022 / 13:05, *.mm.pl

Będą jaja, jak Olimpia ogra Lecha. Niemozliwe? Gdyby ktos w zeszłym roku mówił mi co bedzie się działo w roku 2022 tez bym powiedział, że niemozliwe.

odpowiedz
Legia mistrz - 04.03.2022 / 13:03, *.t-mobile.pl

Poszły się je...ac wszystkie Pu hary

odpowiedz
Zu(L)us - 04.03.2022 / 12:45, *.centertel.pl

"Żegnaj Puchar na rok stoi raków za mgłą..."

odpowiedz
mamy puchary;D - 04.03.2022 / 12:45, *.com.pl

Jak kuchenki będą majstrem to wystarczy zagrać w finale ;D

odpowiedz
Tomek - 04.03.2022 / 12:45, *.113.189

@mamy puchary;D: Niestety ale ten przepis już od jakiegoś czasu nie obowiązuje

odpowiedz
asa - 04.03.2022 / 12:46, *.tpnet.pl

@mamy puchary;D:

poczytaj regulamin rozgrywek gamoniu

odpowiedz
(L) - 04.03.2022 / 12:52, *.t-mobile.pl

@asa: Dzieciaku ogarnij się z tym wyzywaniem. Taki mocny jesteś przez internet?

odpowiedz
asa - 04.03.2022 / 12:56, *.tpnet.pl

@(L): przez internet dwa razy mocniejszy

odpowiedz
Ter - 04.03.2022 / 12:59, *.bt.net

@(L): popieram. wystarczyło skorygować tak jak @Tomek powyżej, ale nie, ten musi się ponapinać.

odpowiedz
(L) - 04.03.2022 / 13:00, *.t-mobile.pl

@asa: Widzę

odpowiedz
Tommy - 04.03.2022 / 16:33, *.toneticgroup.pl

@(L): mocny w necie, ... W swiecie

odpowiedz
Gniewko - 04.03.2022 / 12:42, *.netfala.pl

Nawet PZPN przeciwko Mioduskiemu, maiła być Olimpia.

odpowiedz
denwer - 04.03.2022 / 12:41, *.cyfrowypolsat.pl

najpierw to lech musi wygrać z Olimpią hehe

odpowiedz
Michał - 04.03.2022 / 12:34, *.plus.pl

No to jazda na pełnej k....e z tym Rakowem. Sprawmy sobie i Pzpn-owi prezent. A i Papszunowi też. Pozdrawiam wszystkich Legionistów i Legionistki. Jazda z nimi.

odpowiedz
Medalik - 04.03.2022 / 12:26, *.plus.pl

No będzie ciężko ale myślę że wygramy z Legią. Choć trzeba przyznać że drużyna zaczyna się odbudowywać i do kwietnia to może być już ekipa zupełnie inna niż poprzednich miesiącach. Myślę że Raków ma jednak na tyle stabilną formę że da radę wejść do finału, tym bardziej że gramy u siebie.

odpowiedz
floyd - 04.03.2022 / 13:41, *.t-mobile.pl

@Medalik : Generalnie jesteście murowanym faworytem, jedyna szansa dla nas to to, ze jest to jeden mecz i zawsze jakiś farfocel może wpaść.
Mam nadzieje, ze ogracie amice i pozbawicie PP i MP, trochę by to uratowało sezon widząc te ziemniaczane gęby zawiedzione ze znowu są drudzy.

odpowiedz
Patrick - 04.03.2022 / 12:26, *.orange.pl

Wszyscy liczyli na Olimpie ale jakie to ma znaczenie skoro nawet gdybyśmy doszli do finału trzeba by było grać z Rakowem albo Lechem ?
Jeszcze inna sprawa to ważniejsze jest utrzymanie w lidze.
Gdybym miał postawić 1.000 złotych na wygrana Rakowa tak tez bym zrobił, tak podpowiada rozum i logika, serce zawsze będzie za Legią.

odpowiedz
sks - 04.03.2022 / 12:26, *.chello.pl

W Gdyni tylko Bałtyk

odpowiedz
AUU - 04.03.2022 / 12:55, *.t-mobile.pl

@sks: W Niepołomicach tylko Puszcza!!!

odpowiedz
Filipek z konopi - 04.03.2022 / 16:17, *.play-internet.pl

@AUU: w Boguchwała tylko izolator

odpowiedz
FOREVER LEGIA - 04.03.2022 / 20:07, *.play-internet.pl

@sks: Łysego pamiętasz?

odpowiedz
M. - 04.03.2022 / 12:24, *.com.pl

No i poszło w p....u :(

odpowiedz
(L) - 04.03.2022 / 12:22, *.t-mobile.pl

No i tak myślałem… W tym roku wszystkie dziady z pzpn kibicują łachowi wiec im dali Olimpię. Ja wierzę, że damy radę z Rakowem a już w finale wszystko się może wydarzyć.

odpowiedz
Kibic - 04.03.2022 / 16:29, *.torun.pl

@(L): Dzieki :) wygralem 100zl :D zalozylem sie ze znajomym, ze taki glupi komentarz znajdzie sie na stronie :D Od kilku lat losowania byly do przewidzenia i Legia nigdy na pyry trafic nie mogla, chyba ze w finale. Teraz jest podobnie tyle, ze oni dostali Grudziadz. Gralismy z samymi ogorkami , a z ekstraklasa u siebie z Leczna... ktos faktycznie nam pod gorke robil, a im torowali droge do finalu, wrzucaja gornik na wyjezdzie... W Legii doszlo do tego, ze musimy trafiac na najslabsze druzyny z mozliwych podczas losowania, zeby miec szanse na wygrana. W innym przypadku jest ustawka, bo ktos nas nie lubi. Czy w uefa czy pzpn :D Malo tego :D Kazdy nasz rywal w walce o utrzymanie jak wygra swoj mecz to... jest spoldzielnia na nasz spadek :D Psycholog potrafi takie zachowanie wytluamczyc w bardzo prosty sposob i je wyleczyc :) Kazdy stara sie jakos walczyc z ta sytuacja w klubie ale po co dorabiac idiotyczne ideologie.

odpowiedz
M... - 07.03.2022 / 14:58, *.208.130

@(L): Lechowi nie zniżajmy się do ich poziomu

odpowiedz
Sajmon - 04.03.2022 / 12:21, *.plus.pl

No i ch bombki strzelił. Po pucharach. Ja wiem ze aby wygrać Puchar trzeba było by pokonać Lecha albo Raków ( to mogło by się jakimś ogromnym przypadkiem wydarzyć w finale, zawsze mielibysmy te 10 % szans) ale teraz musimy pokonać i Raków i Lecha. Niemożliwe. Ale to i dobrze, za rok 1 liga, tam się w 2-3 lata odbudujemy i wrócimy silniejsi. Może już bez Mioduskiego

odpowiedz
SantaFe - 04.03.2022 / 12:34, *.centertel.pl

@Sajmon: co Ty pier...lisz człowieku?

odpowiedz
April - 04.03.2022 / 12:20, *.plus.pl

Żeby zdobyć Puchar, trzeba wygrać i z Rakowem i z Lechem! Także nie ma co narzekać, tylko pozytywnie się nastawić i do boju

odpowiedz
Forever young - 04.03.2022 / 12:19, *.207.138

To by było na tyle, wszystkie siły teraz na ligę.

odpowiedz
L - 04.03.2022 / 12:15, *.centertel.pl

Jest dobrze, jedziemy z nimi i z łachem na narodowym!

odpowiedz
lucho_83 - 04.03.2022 / 12:14, *.virtuaoperator.pl

No to po pucharach w następnym sezonie...

odpowiedz
ja - 04.03.2022 / 12:13, *.t-mobile.pl

Co za roznica z kim gramy chcac awansowac do pucharow to predzej czy pozniej musielibysmy zagrac z Rakowem lub Lechem

odpowiedz
oLaf - 04.03.2022 / 12:32, *.vectranet.pl

@ja: jest różnica OLBRZYMIA. Rachunek prawdopodobieństwa się kłania ; )

Otóż załóżmy, że mamy równe szanse? , czyli 50%, wygrać z którymś z tych zespołów. Jak masz tylko 1 taki w finale to pozostają szanse 50%. A jak masz jednego w półfinale i drugiego w finale pokonać to szanse wynoszą już tylko 25%.

Dziękuję. Do widzenia.

odpowiedz
Ja - 04.03.2022 / 13:59, *.t-mobile.pl

@oLaf: Równie dobrze Lech moze nie awansowac do finału...
Jak juz tak dobrze sie na tym znasz to moze wyluczysz czy spadniemy po co sie denerwowac do Maja.
Wszyscy przewidywali ze o konferencje bedziemy sie bic ze Spartakiem a wyszlo jak wyszlo tyle jest wart twoj rachunek prawdopodobienstwa.
Dziekuje dobranoc

odpowiedz
Wycior - 04.03.2022 / 14:53, *.vectranet.pl

@Ja: to tylko rachunek prawdopodobieństwa. A nie pewność. W innym wypadku nikt nie wygrywałby np w lotto ;)

odpowiedz
Ja - 04.03.2022 / 15:47, *.t-mobile.pl

@Wycior:
Co nie zmienia faktu ze powinnismy wygrac z kazdym jezeli chcemy byc najlepsi w kraju.
Nie liczmy ciagle na dobre losowanie na to ze ktos sie potknie albo strzeli 2 swojaki.

odpowiedz
Wwa - 04.03.2022 / 12:11, *.chello.pl

Czarno to widze

odpowiedz
Adaś - 04.03.2022 / 12:09, *.tpnet.pl

hahahhaahha pięknie

odpowiedz
Serwis Legionisci.com nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy - są one niezależnymi opiniami czytelników Serwisu. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy zawierających: wulgaryzmy, treści rasistowskie, treści nie związane z tematem, linki, reklamy, "trolling", obrażające innych czytelników i instytucje.
Czytelnik ponosi odpowiedzialność za treść wypowiedzi i zobowiązuje się do nie wprowadzania do systemu wypowiedzi niezgodnych z Polskim Prawem i normami obyczajowymi.
© 1999-2022 Legionisci.com - niezależny serwis informacyjny o Legii Warszawa. Herb Legii, nazwa "Legia" oraz pozostałe znaki firmowe i towarowe użyte zostały wyłącznie w celach informacyjnych.