fot. Hagi
REKLAMA

Sprawozdanie finansowe Legii - kolejne 11 mln zł straty

Woytek, źródło: Legionisci.com

Legia Warszawa opublikowała sprawozdanie finansowe za rok obrotowy 1 lipca 2021 - 30 czerwca 2022. W tych 12 miesiącach Legia jako cała grupa kapitałowa wykazała stratę netto w wysokości 11,6 mln zł. Mimo udziału Legii w fazie grupowej Ligi Europy i znacznie zwiększonym przychodom, zadłużenie klubu nie zmalało. Jednym z powodów na pewno był dużo słabszy wynik w Ekstraklasie w tym samym sezonie. Łączne zadłużenie Legii na 30 czerwca ubiegłego wynosiło ok. 194 mln zł, czyli minimalnie więcej niż nasze szacunki sprzed 12 miesięcy, ale wpływ mają na to także kursy walut.



fot. Legia Warszawa

Wraz z publikacją sprawozdania finansowego klub opublikował także swój komentarz do tego dokumentu. Możecie go pobrać i przeczytać tutaj.

"Budżet klubu na sezon 2021/22 zakładał osiągnięcie dodatniego wyniku finansowego na poziomie 10-20 mln zł, w zależności od realizacji budżetu transferowego (...) Gorsza forma sportowa drużyny w rozgrywkach krajowych przełożyła się na niższe wpływy z praw telewizyjnych, od sponsorów oraz z dnia meczowego. (...) Kolejnym bardzo istotnym aspektem były niższe niż prognozowano zyski z transferów sprzedażowych (...) W założeniach budżetowych klub w każdym roku zakłada przynajmniej jedną transakcję sprzedaży swoich zawodników na poziomie kilku mln EUR" - czytamy w komentarzu klubu.

fot. Legia Warszawa
Bilans

W sprawozdaniu czytamy: Skonsolidowany bilans wykazał na dzień 30 czerwca 2022 sumę bilansową w wysokości 148 319 738,48 zł, skumulowaną stratę z lat ubiegłych w wysokości 123 544 428,58 zł oraz stratę za okres 12 miesięcy od 1 lipca 2021 r. do 30 czerwca 2022 r. w wysokości 11 665 753,34 zł."

Zobowiązania klubu

Zobowiązania dotychczasowe (znane w 2021 roku):

1. W marcu 2018 roku Legia zawarła umowę pożyczki z podmiotem niepowiązanym, osobą fizyczną, na kwotę 3 mln euro. Termin spłaty pożyczki ustalono na 31 grudnia 2024 roku.

2. W maju 2018 roku klub dokonał emisji obligacji imiennych serii B w sumie o wartości nominalnej i cenie emisyjnej 2 mln zł a ich wykup ma nastąpić do maja 2023 roku.

3. Od sierpnia 2018 roku klub ma podpisaną umowę pożyczki z osobą fizyczną wchodzącą w skład organów zarządczych, która kilka razy była aneksowana. W sumie pożyczka wynosi 8,4 mln euro i 2 mln zł. Termin spłaty został aneksowany na 31 lipca 2024 roku.

4. W marcu 2019 roku klub dokonał emisji obligacji serii C na kwotę 16,67 mln zł. Terminem wykupu tych obligacji był czerwiec 2022 roku. Na ten moment Legia wykupiła obligacje za 8,4 mln zł, a pozostała część, czyli 8,37 mln zł ma zostać wykupione do połowy 2023 roku.

5. 21 grudnia 2018 roku klub podpisał umowę z funduszem z Luksemburga i otrzymał dofinansowanie w kwocie 6 mln euro. Czytamy że: "Legia zobowiązała się do wypłacania w przyszłości na rzecz funduszu kwot określonych harmonogramem i obliczonych na podstawie wskazanego procentowo udziału, każdorazowo w odniesieniu do uzyskanych przychodów netto z tytułu tzw. praw medialnych."

7. W marcu 2019 roku Akademia Piłkarska Legii podpisała umowę z Bankiem Gospodarstwa Krajowego dotyczącą finansowania kompleksu badawczo-rozwojowego z ośrodkiem treningowo-szkolnym zlokalizowanym w gminie Grodzisk Mazowiecki. Kwota kredytu wynosi 57,5 mln zł, do spłaty zostało 53,9 mln zł.

8. W grudniu 2019 roku klub otrzymał drugą transzę dotacji z funduszu z Luksemburga w wysokości 5 mln euro, z czego spłacił 0,5 mln.

9. W październiku 2020 roku Legia wzięła kredyt odnawialny w mBanku do wysokości 20 mln zł, aktualne zadłużenie wynosi 8 mln zł w porównaniu z 3 mln zł w roku ubiegłym.

10. W marcu 2021 klub otrzymał trzecią transzę dotacji z funduszu z Luksemburga w wysokości 4 mln euro, z czego spłacił 0,75 mln euro. W sumie na dzień bilansowy rezerwa na zobowiązania związane z umową z funduszem za wszystkie transze wynosi ponad 59 mln zł.

Nowe zobowiązania

11. W maju 2022 roku klub zawarł kolejną umowę pożyczki z osobą wchodzącą w skład organów zarządczych na kwotę 1,2 mln euro, a termin spłaty ustalono na 31 grudnia 2024 roku.

PODSUMOWANIE:
- zobowiązania wobec właściciela - 9,75 mln euro + 2 mln zł -> ~47 mln zł
- kredyt na LTC - ~54 mln zł
- pożyczka od osoby fizycznej - 3 mln euro -> ~14 mln zł
- obligacje serii B i C - 10,3 mln zł
- Polski Fundusz Rozwoju - 0,5 mln zł
- kredyt mBank - 8 mln zł
- fundusz z Luksemburga - 13,4 mln euro -> ~60 mln zł

Zsumowanie tych wszystkich powyższych kwot daje ok. 194 mln zł szeroko pojętego długu.

"Jesteśmy przekonani, że w długim terminie przyjęta strategia klubu jest kierunkiem słusznym - mocne fundamenty klubu w postaci nowoczesnej akademii, silnej drużyny grającej z powodzeniem w europejskich pucharach z naszymi wychowankami w składzie oraz rozwinięta działalność komercyjna pozwolą uzyskiwać trwale pozytywne wyniki finansowe oraz umacniać pozycję klubu na arenie polskiej i międzynarodowej" - pisze zarząd klubu w komentarzu do sprawozdania finansowego.

fot. Legia Warszawa

SKLEP:
fot. Legia Warszawa
REKLAMA
REKLAMA

Komentarze (127)

+dodaj komentarz
uLTraSKa - 20.01.2023 / 16:43, *.play-internet.pl

Titanica...LTSK

odpowiedz
Czas na zwolnienie prezesa opzez kibiców! - 20.01.2023 / 00:50, *.120.118

Przykład Włodarczyka pokazuje że w zarzâdzie sá dalej konie trojańskie a Mioduski tonie...polityka i myśl szkoleniowo-kolesiowa 2 liga...

odpowiedz
Mateusz z Gór - 17.01.2023 / 18:45, *.orange.pl

Ja wiem, że wszyscy będziemy krytykować, ale wydaje mi się, że pewne inwestycje wymagały konkretnych nakładów jak np. LTC i nie dało się tego obejść. Natomiast jest też dla mnie logiczne, że jeżeli klub będzie w ciągu kolejnych 12 miesięcy dobrze zarządzany to kolejnej straty nie zanotuje. Teraz powinno być już z górki, nie ma inwestycji, nie ma jakichś dużych kominów, dyspozycja sportowa jest przyzwoita. Kolejna strata finansowa będzie zatem porażką osób zarządzających, niezależnie od innych czynników.

odpowiedz
Leśny Dziadek - 17.01.2023 / 19:06, *.orange.pl

@Mateusz z Gór: W jednym się z Kolegą zgodzę, rzeczywiścei pójdzie to teraz bardzo szybko z górki...Jak piz...nie, ino wiatr zaszeleści w lokach...

odpowiedz
olew - 17.01.2023 / 20:54, *.vectranet.pl

@Mateusz z Gór: Strata nie jest żadnym problemem, w skali, którą notuje Legia. Patologią byłby zysk ! Oczywiście można wyzerować wynik finansowy, ale najważniejsze by Legia była bogatsza, ładniejsza, silniejsza, a tu jeszcze wiele zrobić trzeba. Przede wszystkim należy zwiększyć przychody, dopiero w drugiej kolejności ciąć koszty. Najlepszy klub w Polsce musi kosztować ! Powtarzam strata nie jest problemem, frasować powinny niskie przychody. ale... LEGIA to POTĘGA ! Pozdrawiam .

ps Tegoroczna strata jest niższa od utraconych ( niezarobionych) pieniędzy z powodu konieczności sprzedaży poniżej wartości dwu pobitych (albo zastraszonych ?) grajków.

odpowiedz
Władca Jeży z marymonckich bagien - 18.01.2023 / 00:14, *.t-mobile.pl

@olew: I Ty piszesz, że masz dobrą maturę? Śmieszny jesteś. Niezarobione pieniądze to nie są pieniądze utracone. Nie można stracić czegoś czego się nie miało. Już kilka osób Ci pisało, że nieźle odlatujesz w swoich fantazjach. Czasami piszesz jak naiwny dzieciak i to nie jest wiara w Legię czy fanatyzm, nawet nie naiwność, Ty po prostu jesteś chory ze swoimi fantazjami. Piszesz czasami takie głupoty, że trudno czasami uwierzyć, że coś takiego mógł wymyśleć wykształcony, ponad 50-letni facet, a tyle ponoć masz "wiosen". Przemyśl to, bo naprawdę coraz bardziej się ośmieszasz.

odpowiedz
FOREVER LEGIA - 18.01.2023 / 08:45, *.play-internet.pl

@Władca Jeży z marymonckich bagien: Olew,to taki "kreatywny księgowy"-)))

odpowiedz
dino - 18.01.2023 / 11:53, *.54.69

@Mateusz z Gór:
Czyli logicznie rzecz biorąc z tego co piszesz był źle zarządzany

odpowiedz
dino - 18.01.2023 / 11:56, *.plus.pl

@olew:
Czyli według Ciebie lepiej zarabiać 1 mln zł rocznie i mieć 2.5 mln długów niż zarabiać 100.000 rocznie i nie mieć długów wcale no pogratulować napisz co miałeś na maturze z matmy

odpowiedz
olew - 18.01.2023 / 12:21, *.vectranet.pl

@dino: Mylisz dwie zupełnie różne kategorie : stratę i dług, ale zrozumiałem Twój niepokój i Twoją intencję; tak, tak, tak ! lepiej mieć 1 mln przychodów i stratę 2,5 mln , niż 100 tysięcy zysku. Od zysku zapłacimy bowiem podatek, a jak będzie strata - cały zarobiony szmal zostanie w Legii... Zysk po opodatkowaniu - to może być dywidenda dla właściciela, a dla Legii lepiej by nie było dywidend właścicielskich; Legii są potrzebne przychody, szmal, a nie dodatni wynik finansowy, pozdrawiam
byłem w klasie humanistycznej, ale matmę musiałem zdawać na maturze, zdałem... nawet mam dyplom warszawskiej polibudy

odpowiedz
dino - 18.01.2023 / 20:00, *.54.69

@olew:
Jeżeli zarobię 100 tys zł i zapłacę 20% podatku to mi zostanie 80 tys
Jeśli zarobię 1 mln a mam stratę 2 mln to nie zapłacę nic ale jestem na minusie
Legia to jest przedsiębiorstwo mamy straty długi które trzeba będzie kiedyś spłacić
Mamy 200 mln zł długów i nawet sezon z Liga Europy go powiększył nie widzisz co się stanie za pare lat przyjdą dłużnicy odzyskać dług a nie z urzędu skarbowego po zaległy podatek

odpowiedz
olew - 18.01.2023 / 23:23, *.vectranet.pl

@dino: Jeśli zapłacisz podatek to z pewnością masz mniej szmalu o kwotę podatku. To co Legia ma w kasie lub na koncie nie zależy wprost od jej wyniku finansowego, zysk i strata to są zapisy bilansowe, nie zaś stan gotówki ( kont bankowych), można mieć mnóstwo szmalu i notować stratę (odwrotnie też !), Legia może bez większych problemów dla bieżącej działalności, podwoić obecną stratę, choć na to się nie zanosi, bo tną koszty, nie inwestują, itd. "za kilka lat..." chyba miałeś na myśli wierzycieli ( dłużnikiem to jest Legia) - oni są na bieżąco i terminowo spłacani, oni są szczęśliwi, że mają tak wypłacalnego dłużnika, oni na Legii dobrze zarabiają , wiec Legię kochają. Klub piłkarski to nigdy nie będzie dochodowy biznes w tradycyjnym ujęciu; nigdzie : ani u nas, ani we Francji , ani w Argentynie. Legia ma problemy, ma wiele problemów, ale nie jest problemem Legii jej obecna strata bilansowa.

odpowiedz
dino - 19.01.2023 / 12:17, *.play-internet.pl

@olew:
Mamy 200 mln zł długu to więcej niż cała drużyna razem wzięta jest warta. Miodek wziął kredyty na spłatę zobowiązań Wzial kredyt bo nie ma kasy.
Kapujesz?
Chyba ze o czymś nie wiem czyli np pod murawa przy Łazienkowskiej są jakieś wielkie zasoby ropy naftowej
Cała nasza kadra wg Transfermarkt nie jest tyle warta co mamy długu kapujesz?
Jak mam kredyt w banku na 100 tys ale za to dom warty milion to mogę spać spokojnie
Tutaj tak nie ma gdyż Miodek pożyczył Legii te pieniądze najpierw od siebie a jak mu zabrakło to z banku i będzie chciał je kiedyś dostać z powrotem kapujesz?
To nie jest dobry wujek który na 200 mln machnie ręka
I bank tez kiedyś zażąda zwrotu kapujesz?
I czym to Miodek spłaci skoro nie ma hajsu
Kapujesz?

odpowiedz
olew - 19.01.2023 / 12:57, *.vectranet.pl

@dino: Legia jest warta znacznie znacznie więcej niż 200 baniek, wartość grajków ( zresztą zawyżona przez portal który cytujesz) to niewielki , malutki element Legii. Grajków mamy tanich, bo nie stać nas na drogich. Czy słyszałeś o jakichś wierzycielach Legii, którzy wyrażają zaniepokojenie, choćby niemiało, choćby potencjalne - sytuacją finansową lub majątkiem Legii. Tutaj obecni nienawistnicy, wierzycielami Legii nie są i nigdy nie będą !

odpowiedz
olew - 19.01.2023 / 13:00, *.vectranet.pl

@dino: acha jeszcze jedno - nie kapuję !

odpowiedz
Egon - 20.01.2023 / 09:00, *.waw.pl

@olew: "Strata nie jest żadnym problemem, w skali, którą notuje Legia. Patologią byłby zysk ! "

Możemy się tak czarować, natomiast sytuacja finansowa Legii dobra nie jest i to jest fakt.
W dodatku zaczął się z tego powoli robić samonapędzający się mechanizm, bo, skoro nie stać nas już nawet na pozyskanie albo zatrzymanie nieco lepszych zawodników, to nie mamy wiekszych szans na dłuższą grę w pucharach, z kolei bez pucharów, dziura budżetowa będzie dalej rosła zmuszając nas do jeszcze większych cięć finansowych, a co za tym idzie dalszego zmniejszania naszych szans na pucharowe sukcesy, które są nam niezbędne do życia.
No, chyba, że przytniemy koszty maksymalnie. Wtedy możemy się w miarę zbilansować, ale o jakichś większych sukcesach będzie wtedy trudno marzyć.

odpowiedz
olew - 20.01.2023 / 11:27, *.vectranet.pl

@Egon: To oczywiste , że długotrwałe zmniejszanie kosztów doprowadzi do letargu, a to byłaby tragedia. Trzeba jednak powiedzieć, że ostatnia dekada to był bizantynizm. Teraz robi się normalnie. Dla mnie
zatrudnienie Zielu jest zwiastunem naprawy. Bo nie błyskotliwy księgowy, czy sprawny finansista zrobi Legię porządnym i wiarygodnym klubem, ale dobry dyrektor sportowy. W Polsce mogą być dwa. trzy porządne ekipy i z pewnością Legia ma najlepsze warunki zewnętrzne, by być dobrym klubem. Kibole też mogą pomóc, a na razie większości wisi przyszłość Legii.

odpowiedz
Ciekawy - 17.01.2023 / 18:12, *.orange.pl

Czy ktoś mi może wytłumaczyć jak ten klub otrzymuje licencję rok do roku ?

odpowiedz
quna - 17.01.2023 / 17:27, *.t-mobile.pl

Leśnodolski wróć

odpowiedz
Paco - 17.01.2023 / 14:06, *.190.43

Zacznijmy od przejęcia klubu ; odbyło się średnio uczciwie, DM nie posiadał pieniędzy na spłacenie wspólników, pożyczył pieniądze z banku. Następnie spłacił je pieniędzmi z klubu. Czego zabraniał tymże wspólnikom . Nie może być właścicielem klubu człowiek który nie ma swojego kapitału . W KRS jedynym źródłem dochodu DM jest Legia czyli kapitał klubu nie jest zasilany. Ilość błędów kudłatego nie sposób spisać . Nie kupujesz czegoś na co cię nie stać bo każdy kredyt trzeba spłacić a jak brak dochodów robi się problem. . Kudłatego nigdy nie było stać na klub na poziomie I ligi a o Legii nie wspomnę . Leczy swoje kompleksy funkcjami właściciela członka czegoś tam w uefa . On ucieknie kłopot zostanie z nami długi również

odpowiedz
olew - 17.01.2023 / 14:18, *.vectranet.pl

@Paco: marnujesz się ! przodownik policji, analityk finansowy, może nawet warzywniak na Tarchominie ! marnujesz się ...

odpowiedz
Leśny Dziadek - 17.01.2023 / 15:50, *.orange.pl

@olew: On się nie marnuje, napisał prawdę. Ty marnujesz swój talent do obrony kogoś, kto kłamie na każdym kroku i nie ma honoru.
Powinieneś zostać (o ile jeszcze nie jesteś) przydupasem przydudasa...

odpowiedz
Zlb - 19.01.2023 / 11:43, *.t-mobile.pl

@Paco: Wszystkie te historie z coraz większym zadłużaniem klubu zaczęło się od spłacenia wspolasow przez loczka za kase z LM.Pozniej doszły do tego śmieszne prognozy finansowe i wydawanie kasy której klub jeszcze nie zarobił na pucharach!!!Puchary się posypały, klub wydawal coraz więcej licząc że w pucharach wkoncu pyknie i zaczelo się robić słabo.Do tego dodać ogromne pieniadze jakie poszły na splate non stop zmienianych trenerów, sprzedaż piłkarzy na lapu capu za male pieniądze,a kupowanie drogo często piłkarzy co nie dali sobie rady.To wszystko moim zdaniem wkoncu doprowadzi do katastrofy.

odpowiedz
Singspiel - 17.01.2023 / 12:23, *.plus.pl

Roczna strata wynika z marnej frekwencji w lidze, spowodowanej fatalną grą. W sumie dlug ok 134 mln plus ok 60 mln zastawu pod zyski medialne. Nie wygląda to dobrze. Legia wciąż ma wysokie koszta, a akademia nie przynosi zysków ze sprzedaży mlodych. Na razie ratuje nas to, ze większość splat rozłożona jest w czasie. Problem będzie w 2024

odpowiedz
Januszek - 17.01.2023 / 12:22, *.chello.pl

Wywalibym ten marketing co dajen 2.7% a bierze 3,5% ...wiec jak kasa ma ucieakac to ucieka tedy ;) i pewnie innymi drogami jeszcze ;D

odpowiedz
olew - 17.01.2023 / 12:14, *.vectranet.pl

Utonęliśmy ! podobnie jak Barcelona, Real, Manchester City, Arsenal, River Plate, Raków, Lech (Amica) Poznań i wiele wiele innych (około 95% klubów piłkarskich) .
Szczególnie głęboko tkwią w topieli uczestnicy LM, to jest liga topielców można powiedzieć.

odpowiedz
dino - 17.01.2023 / 13:45, *.54.69

@olew:
Czy ty się dobrze czujesz. Właściciel narobił największe długi w historii klubu ponad 200 mln w 6 lat (nie było drugiego takiego brawo Miodek) a ty cieszysz się i wycierasz mordę Manchesterem United
Man United ma długi 670 mln euro a jego wartość rynkowa to 742 mln euro (według transfermarkt)
Legia ma długi (w przeliczeniu) 43 mln euro a wartość rynkowa 19 mln euro
My już jesteśmy bankrutem i twoje naiwne podejście tego nie zmieni

odpowiedz
dino - 17.01.2023 / 13:53, *.plus.pl

@olew:
A chodziło o ManCity który według Deloitte nie ma długów. Największe dlugi ma Barcelona 1.35 mld euro a wartość rynkowa 800 mln euro. To i tak lepiej niż my stosunek dług do wartość drużyny a ich sytuacja jest bardzo zła.
Real Madryt 660 mln długu wartość rynkowa 850 mln euro
Arsenał 625 mln euro długu wartość rynkowa 760 mln

Aż boje się myśleć co będzie gdy nadejdzie czas spłaty pożyczek pod koniec przyszłego roku
Przestań wstawiać te śmieszne teksty jacy to jesteśmy bogaci i jak jest super bo tylko się ośmieszasz

odpowiedz
olew - 17.01.2023 / 14:26, *.vectranet.pl

@dino: będziesz się musiał męczyć, mam dobrą maturę, więc nie używam danych z transfermarket, czytam i badam sprawozdania finansowe, jestem kibolem Legii i myślę ; będziesz musiał się męczyć, jak i inni nienawistni Legii...

odpowiedz
dino - 17.01.2023 / 14:52, *.54.69

@olew:
O czym ty piszesz wisi nad nami miecz Damoklesa (jeśli masz maturę wiec wiesz co to oznacza) i piszesz o jakiejś urojonej nienawiści
To przedstaw swoje sprawozdanie czekam (tak jak ja zrobiłem to według Transfermarkt)

odpowiedz
Leśny Dziadek - 17.01.2023 / 15:53, *.orange.pl

@dino: Człowiek odjechał w niewłaściwym kierunku, jak ktoś kto zajada batony drugą stroną i twierdzi, że nie tylko tak jest smaczniej, ale to zupełnie naturalne...

odpowiedz
Kop w pochwę pudla - 17.01.2023 / 12:02, *.druckerei-schmid.de

Kupowanie biletów, karnetów i gadżetów to współudział w upadku Legii

ten wylokowany złodziej dzięki temu pogłębia dług i wyprowadza kasę (korty)

odpowiedz
PLH - 17.01.2023 / 11:26, *.tpnet.pl

Toniemy?

odpowiedz
RMFC - 17.01.2023 / 10:27, *.orange.pl

Ten kudłaty doprowadzi do naszego bankructwa i upadku!!! czego nie dotknie to zepsuje!!! Co rok jesteśmy słabsi! Zaraz Termalica będzie miała większy budżet na transfery od nas

odpowiedz
KibicL - 16.01.2023 / 21:44, *.vectranet.pl

Nie trzeba być finansistą aby widzieć, że Legia niestety jest całkowitym bankrutem. Tragedia. Czym prędzej trzeba szukać możnego sponsora i właściciela.

odpowiedz
Steffen Freund - 16.01.2023 / 09:51, *.cdn77.com

Z kim do ludzi?

https://gol24.pl/najbogatsi-wlasciciele-polskich-klubow-inwestuje-dwoch-miliarderow/ga/c2-17198573/zd/63978585

odpowiedz
ZenekL3 - 15.01.2023 / 18:04, *.chello.pl

Wygląda na to, że w przyszłym sezonie dług wyniesie 230 milionów.

odpowiedz
bronek49 - 15.01.2023 / 17:39, *.chello.pl

przecież to nie są długi Moduskiego tylko Legii i nikt nie kupi Legii za 200mln zł i zakończy się tak że klub zbankrutuje i Legia będzie musiała zaczynać od 3 czy 4 ligi

odpowiedz
Ju(L)ius - 15.01.2023 / 15:50, *.vectranet.pl

Łubudubu, łubudubu... Niech nam żyje prezes naszego klubu... NIECH ŻYJE NAM!!

Totalna załamka i przejebongo.... Mogłem nie czytać tego artykułu..... Ehhhhh.....

odpowiedz
Miasto dupiarza Rafałka - 15.01.2023 / 14:38, *.t-mobile.pl

DM ma trzy możliwości:

Być nadal właścicielem i kontynuować to "dzieło"

Znaleźć chętnego na zakup klubu

Zwinąć żagiel i pozostawić klub w dramatycznej sytuacji

odpowiedz
Leśny Dziadek - 15.01.2023 / 14:57, *.t-mobile.pl

@Miasto dupiarza Rafałka: Dobrych rozwiązań nie ma już od dawna. Podobnie jest z dramatyczną sytuacją klubu - już taka jest.

odpowiedz
FOREVER LEGIA - 15.01.2023 / 13:00, *.play-internet.pl

Ludki,przecież to klub upadnie,a nie "prezes".Tak niestety działa każda korporacja,a my przecież tą korpą jesteśmy.Nie kojarzę sytuacji,żeby prezes/właściciel firmy,którą doprowadził do bankructwa,musiał wyprzedać swoje posiadłości,samochody,oraz żeby został pociągnięty do odpowiedzialności,czy to cywilnej,czy karnej.A przecież było "kilku" takich,co powinni zostać ukarani-Krzyżostoniak,Ptak,Cupiał,Wojciechowski,Bekdas........mioduskiemu też nic nie grozi,zwyczajnie pozostawi po sobie zgliszcza,samemu nic nie tracąc,bo to "firma ma długi,a nie mioduski".A wcale się nie zdziwię,jsk mioduski wyjdzie na tym biznesie ns plus.

odpowiedz
Leśny Dziadek - 15.01.2023 / 14:31, *.orange.pl

@FOREVER LEGIA:
Jedynym powodem., dla którego Dariusz przyszedł do Legii, to wizja finansowa.
Był zainteresowany wyciągnieciem jak największych pieniędzy z klubu, dlaczego się nie udało?
Bo klub piłkarski to pewnego rodzaju hobby, tyle że bardzo kosztowne.
Żeby wejść na wyższy poziom, trzeba dołożyć i znaleźć bogatych sposorów.
Niestety nikt nie chce zostać poważnym sponsorem w kraju, w którym nie ma przepisów prawa, gwarantujących choćby podstawy stabilności i pewności, że ktoś czegoś nie ukradnie i jak zwykle za to nie odpowie. A kasa przepadnie na zawsze.
Do tego potrzeba jeszcze doświadczenia i odpowiedniego poziomu intelektu...
Dlatego właśnie Kolego, tylko częśc kibiców rozumie, co tak naprawdę się dzieje w klubie i do czego zmierzamy, coraz szybciej...

odpowiedz
FOREVER LEGIA - 15.01.2023 / 15:26, *.play-internet.pl

@Leśny Dziadek: Cóż,Polska (nie tylko piłkarska) wciąż jest przesiąknięta duchem komuny i korupcji (a ostatnio okazuje się,że i cała ta U.E.też,ale co się dziwć,skoro Demokratami" zostali m.in.Cimoszewicz czy Miller,że o agenturalnej przeszłości europolityków niemieckich w służbach STASI nie wspomnę)..Niestety,ale ten czynnik jest "mechanizmem blokującym" dla kogoś,kto by chciał "dużo włożyć" i do tego by miał czas,żeby poczekać na zwrot inwestycji np 5 lat-bo sądzę,że minimum tyle czasu trzeba,żeby zbudować drużynę na w miarę solidnym poziomie i ją na nim utrzymać.....U nas mioduski,notabene "wychowanek"Kulczyka-chachmęta pierwszej wody,otoczony wianuszkiem PO.KO.dającym mu tzw parasol ochronny (Herra,Halicki w tle,a przecież był i Sekuła,też przecież "nie z ulicy") doskonale się odnajduje w tej mętnej wodzie i zapewne przy pomocy kreatywnejj księgowości,oraz nie do końca jasnym przepływom finansowym swoje zarabia,bo w to,że jest gamoniem ekonomicznym nie uwierzę,tak samo w to,że firmy udzielające kredytów Legii (a nie mioduskiemu) tak ochoczo dają pieniądze w interes,który nie ma szans się zbilansować,co ozncza przecież,że ci "kredytodawcy" zwrotu pożyczki zwyczajnie nie otrzymają.Nic mi się tu tzw kupy nie trzyma.

odpowiedz
Biała siła - 16.01.2023 / 23:43, *.vectranet.pl

@FOREVER LEGIA: Zgadzam się w 100% co napisałeś ,a szczególnie pierwsze akapity ,tego normalnie nie da się wyjaśnić ,jak ludzie mają krótką pamięć,pozdrawiam ,napisane w samo sedno ,!!!!!!

odpowiedz
FOREVER LEGIA - 17.01.2023 / 08:43, *.play-internet.pl

@Biała siła : Myślę,że to nie jest wina "krótkiej pamięci",a raczej braku wiedzy,szczególnie u tej młodszej części społeczeństwa.Ani w szkołach,ani w domach rodzinnych,że o tzw socjal mediach nie wspomnę,nie porusza się tematów o przeszłości,a dyskutuje się o tym "co przed nami".Ludzie,którzy byli "u steru" 30-40 lat temu,wciąż,wciąż mają "dużo do powiedzenia" w obecnych czasach,blokując m.in zmiany,bo te by ich pozbawiły fruktów,które do tej pory obficie zbierają.Co prawda czerwoni przemalowali się na inne kolory,np na ekozielony,czy sześciobarwny,ale mentalność pozostała.

odpowiedz
Leśny Dziadek - 17.01.2023 / 11:54, *.t-mobile.pl

@FOREVER LEGIA: Największym łajdactwem tych pseudo elit, jest zaoranie pracy społecznie pożytecznej. Otrzymane wynagrodzenia nie mają żadnego związku z jej wykonaniem. A w dużej ilości przypadków płaci się ogromne pieniądze, za obijanie gruchy przez ludzi, którzy (z nudów i głupoty), wymyślają idiotyzmy, niezgodne z nauką i logiką. Zmierzamy nad przepaść, otrzymując na ostatnią prostą słodycze i parę złotych. I co najgorsze, część ludzi skacze z radości, nie mając pojęcia, gdzie zmierza...
Ps. A warto zadać sobie dwa pytania - kto spłaci te wszystkie długi? A jeżeli nie będzie komu ich spłacić, to czyją własnością się staniemy?

odpowiedz
Komornik Stefan - 15.01.2023 / 12:16, *.t-mobile.pl

Mam plan naprawczy dla klubu. Na miejscu stadiononu zbudujemy wieżowiec - Legia Tower. Będzie swego rodzaju pomnikiem i pamiątką dla następnych pokoleń. Zostanie otoczony fosą, z opuszczanym mostem i czarcią zapadką. Niedługo zacznę sprzedawać bilety i karnety rodzinne. W cenie historyczne batony, które spożywała podczas meczu, jedna z legend klubu. Przewidziana jest również galeria gwiazd, w której jedyną postacią, zapisaną złotymi ustami w historii klubu, będzie jej wspaniały, niepowtarzalny, przepiękny prezes tysiąclecia....

odpowiedz
misza praga - 15.01.2023 / 14:17, *.orange.pl

@Komornik Stefan: na Konwiktorska 6 zapraszam,tam większe długi to i więcej bezziesz mógł zgarnąć,a jak nie to teren tez atrakcyjny tam buduj jakies duperele.

odpowiedz
Komornik Stefan - 15.01.2023 / 14:33, *.orange.pl

@misza praga: To nie mój rewir, tam działa inny komornik.
Poloniusz Czarnokoszulec - prosze znaleźć w internecie kontakt.

odpowiedz
Raf - 16.01.2023 / 13:01, *.play-internet.pl

@Komornik Stefan: Błyszczysz chłopie! Powinieneś występować razem z Jankiem Pietrzakiem i Adasiem Glapińskim ;-)

odpowiedz
Komornik Stefan - 16.01.2023 / 22:48, *.orange.pl

@Raf: Nie przesadazajmy, jestem tylko skromnym komornikiem.

odpowiedz
Olo - 19.01.2023 / 01:16, *.chello.pl

@misza praga: Polonia akurat nie ma żadnych długów obecnie.

odpowiedz
Lok z czupryny - 15.01.2023 / 12:05, *.t-mobile.pl

Jest cudownie, tak dobrze jeszcze w historii klubu nie było. Mamy dobry skład, kompetentny zarząd, a ja stoję przed lustrem, które pytam: kto jest najpiękniejszy i najmądrzejszy na świecie? I do cholery, przecież lustro codziennie chyba mnie nie okłamuje?

odpowiedz
Wspólnik Dupiarza - 15.01.2023 / 11:58, *.cyfrowypolsat.pl

Co by tu wymyślić, żeby to trochę zasypać.........hmm.......Panie Dyrektorze, Panie Trenerze "teraz stawiamy na szkolenie", a więc - tak pierwsze z brzegu - Tobiasz, Mladen, Maik, Rose, Josue, Carlitos, Baku, Charatin, Kapustka, Ribeiro, Slisz, Augustyniak- dajcie się namówić na transfery i zróbcie miejsce w szatni dla chłopaków z Akademii. Poradzimy sobie bez Was, księgowy trochę będzie spokojniejszy, a do pucharów młodych poprowadzi Jędrzejczyk, któremu damy nowy kontrakt na dwa lata.

odpowiedz
olew - 15.01.2023 / 11:50, *.vectranet.pl

Bardzo potrzebujemy poczatku ligi. Inaczej stos bredni, narzekań i popierdywań będzie trwał . Nawet banalna informacja o sprawozdaniu finansowym, nie zawierającym żadnych niepokojących danych, budzi zagubionych do klawiatury. Za dwa tygodnie będzie normalniej, LEGIA MISTRZ !

odpowiedz
Egon - 15.01.2023 / 12:23, *.waw.pl

@olew: "Nawet banalna informacja o sprawozdaniu finansowym, nie zawierającym żadnych niepokojących danych, budzi zagubionych do klawiatury"

To żart, czy faktyczne przekonanie, że jest cudownie ?

odpowiedz
Leśny Dziadek - 15.01.2023 / 12:31, *.t-mobile.pl

@Egon: To albo żart, albo stan umysłu. Jak widać, choroba, którą nosi w sobie pewien właściciel klubu, jest zaraźliwa...To choroba o wyższości głupoty bezgranicznej, nad głupotą bez granic...

odpowiedz
dino - 15.01.2023 / 19:36, *.54.69

@olew:
200 mln złotych długo to nie niepokojące dane ciekawe. I ciekawe co ma do 200 mln długu start ligi. Wyjaśnienia w sensie a Real ma miliard długu to zamiatanie problemu pod dywan

odpowiedz
- 15.01.2023 / 20:10, *.vectranet.pl

@dino: nie ma podmiotów niezadłużonych , dla Legii wartej 1,5 mld, dług 200 mln to drobnostka, poza tym struktura długu - rewelacyjna, problemem są zbyt małe przychody ; z biletów , z telewizji, z reklamy; ale to problem wszystkich biednych lig, a polska liga jest biedna i strasznie egalitarna w dzieleniu małych przychodów

odpowiedz
dino - 15.01.2023 / 20:59, *.54.69

@ :
A skąd wziąłeś ze Legia jest warta 1.5 mld gdyby tak było Mioduski dawno znalazłby kupca na klub za miliard

odpowiedz
Leśny Dziadek - 15.01.2023 / 11:30, *.t-mobile.pl

Tylko jedno może to wszystko zakończyć. Pusty stadion i totalny bojkot. Czy komuś się to podoba, czy nie, to jedyny sposób. Czy to jest możliwe? Nie wiem. Nie mam pojęcia jakie są relacje i układy. Ale wiem jedno, i tak przyjdzie ten dzień - kiedy z hukiem klub upadnie. I trzeba zadać to pytanie - co lepsze upadek z długiem obecnym, czy np. dwa razy większym? Niemożliwe? A dlaczego ma się cokolwiek zmienić, po 6 latach zarządzania klubem przez człowieka, który nic nie wiedział na temat prowadzenia klubu, i niczego się nie nauczył. I nie ma absolutnie żadnych przesłanek, żeby to się zmieniło. A w trick cyrkowy, z rzekomym ,,oddaniem władzy,, nie wierzą ani pingwiny z Madagaskaru, ani szympansy z warszawskiego ZOO. Czas spojrzeć na to wszystko realnie. Prezes tysiąclecia już doprowadził klub do upadku, pod każdym względem i do bankructwa. Będzie tylko gorzej, o czym się wszyscy przekonamy. A najgorsze jest to, że ten człowiek, nie miał i nie ma honoru. Bo każdy, kto ma chociaż trochę przyzwoitości, po tych wszystkich oprawach i napisach w całej Warszawie (,,Mioduski won), już dawno powinien odejść i PRZEPROSIĆ za wszystkie lata tzw ,,sukcesów,, które jak się okazuje były ,,pocałunkiem śmierci,, dla klubu i radosnym tańcem na krawędzi przepaści, w którą wkrótce wszyscy (się) s...padniemy...

odpowiedz
Olo - 15.01.2023 / 12:06, *.chello.pl

@Leśny Dziadek: upadek z długiem obecnym czy dwa razy większym to żadna różnica. I tak startujesz od początku. W dalszym ciągu niestety stan Legii to pokłosie dwoch czynników: słabej jakości zarzadzania przez Darka i ogromnego rozpasania za czasów Bogusia

odpowiedz
L - 15.01.2023 / 12:19, *.t-mobile.pl

@Olo: To jest żart, prawda? Rozumiem, że nie ma znaczenia czy masz dług np. 20 000 czy 40 000. I jest Ci wszystko jedno, który spłacasz, przy tych samych dochodach? To gratuluję logiki, chyba, że - patrz początek wpisu.

odpowiedz
Leśny Dziadek - 15.01.2023 / 12:35, *.t-mobile.pl

@Olo: Tylko w jednym przypadku masz rację. Gdy spłacisz osobiście wszystkie długi klubu. Wtedy osoba, która go przejmie zacznie z czystym kontem, bez różnicy, czy dług wynosił 1 zł., czy choćby i 100 miliardów zł.

odpowiedz
Leśny Dziadek - 15.01.2023 / 12:41, *.t-mobile.pl

@Olo: Ale kto bogatemu zabroni choćby z ,,farbowanym kabanem chodzić po lesie,,. Także zostań zbawcą klubu, leć do banku i rób przelew na konto Dariusza. Ten gest zostanie zapamiętany i doceniony. Jestem pewny, że będziesz mógł zasiąść w loży dla Vipów. Co prawda na jeden mecz, ale zrobisz foty i na fejsa. Tej chwili sławy, już nikt Ci nigdy nie odbierze.

odpowiedz
PiotrŻo(L)iborz - 15.01.2023 / 10:50, *.plus.pl

https://sportowefakty.wp.pl/pilka-nozna/1040252/szalenstwo-wokol-szymona-wlodarczyka-gornik-zabrze-pobije-transferowy-rekord, już byli by na plusie, ale wolą sprowadzać szrot za grube miliony, cudze chwalicie swego nie znacie, i Miodek przed skodą i po szkodzie głupi.

odpowiedz
Egon - 15.01.2023 / 10:34, *.waw.pl

Prawie 200 milionów długu - tyle nam zostało z wizji o zostaniu drugim Ajaxem i silnej drużynie grającej z powodzeniem w pucharach.
Na żaden konkretny transfer nas już nie stać, na utrzymanie w składzie, choćby takiego Josue też nie, a tu jest mowa o jakichś sukcesach w pucharach.
Z kim my niby do tych pucharowych sukcesów mamy wystartować ?
Z juniorami ?

odpowiedz
Piotr - 15.01.2023 / 10:02, *.orange.pl

Piszecie o jakiś przekrętach Mioduskiego a nie piszecie, że nie żyje Marek Gaszyński. Młodzi kim był Marek Gaszyński

odpowiedz
Eli - 15.01.2023 / 10:18, *.centertel.pl

@Piotr: no zdarza się. Każdy kiedyś umrze. Nie musisz się tu chwalić swoją wiedzą i wywyższać pretensjonalnymi tekstami typu "młodzi, kim był..."

odpowiedz
Piotr - 15.01.2023 / 10:24, *.orange.pl

@Eli: No bo nie wiesz

odpowiedz
Piotr - 15.01.2023 / 10:26, *.orange.pl

@Eli: Kto to był Jeff Back też pewnie nie wiesz

odpowiedz
Eli - 15.01.2023 / 10:45, *.centertel.pl

@Piotr:
I co w związku z tym?

odpowiedz
Piotrek Ochota - 15.01.2023 / 13:37, *.t-mobile.pl

@Piotr: Mam tak samo jak Ty. Świeć Panie nad Jego duszą. Za dwa tygodnie trzeba to zaśpiewać jak należy.

odpowiedz
Nemo - 15.01.2023 / 14:19, *.orange.pl

@Piotr: jak juz sie chcesz popisać jakich to muzyków czy tekściarzy nie znasz,to chociaz pisz poprawnie ich nazwiska tumanie. Jeff Beck a nie Jeff Back

odpowiedz
Zenon Xenon - 15.01.2023 / 09:52, *.orange.pl

Jak w sezonie w ktorym była grupa w Lidze Europy jest 11 milionow straty,to az strach pomyśleć co to bedzie po sezonie bez rozgrywek europejskich,ci nieudacznicy co są w klubie doprowadza nas drogą Wisły Kraków.

odpowiedz
Biała siła - 15.01.2023 / 09:43, *.vectranet.pl

Brawo ,panowie po studiach ,,marketingu ,zarządzaniu ,ekonomi ,przypomina mi to radziecki system ,Wy na pustyni byście doprowadzili do braku piasku !!!!!

odpowiedz
Urs72 - 15.01.2023 / 09:34, *.chello.pl

Brać wszystkich za Darmo i sprzedawać po 1 sezonie i będzie na plusie ,. Straszne i żałosne , poniżające Rok do Roku

odpowiedz
L jak Legia - 15.01.2023 / 09:32, *.net.pl

Wychodzi na to, że miesiac w miesiąc jest po niemal bańce do tyłu....cóż to za menadzerowie...jprd

odpowiedz
Franco - 15.01.2023 / 09:20, *.plus.pl

193 miliony?

odpowiedz
Benny - 15.01.2023 / 09:11, *.orange.pl

Od kilku lat Legia zalicza powolny upadek.
Niektórzy myślą ze poprzedni sezon kiedy walczyliśmy o utrzymanie to już apogeum, to muszę was zmartwić, z najwyższej klasy rozgrywkowej spadały już nie takie kluby jak Legia i niestety bankrutowały.

odpowiedz
bum - 15.01.2023 / 07:07, *.234.4

Że co????:

"Jesteśmy przekonani, że w długim terminie przyjęta strategia klubu jest kierunkiem słusznym - mocne fundamenty klubu w postaci nowoczesnej akademii, silnej drużyny grającej z powodzeniem w europejskich pucharach z naszymi wychowankami w składzie oraz rozwinięta działalność komercyjna pozwolą uzyskiwać trwale pozytywne wyniki finansowe oraz umacniać pozycję klubu na arenie polskiej i międzynarodowej"

Spójrzcie sami.... Jakimi farmazonami nas karmią......
Mioduski ty i ta twoja banda ... Włodarczyk dla którego nie było miejsca w składzie, zaraz pobije rekordy transferowe kurnika a może i ekstraklasy!!
Kto to za niego przyszedł? Blaz Kramer???
Panie mioduska i herrrrra. Jesteście panowie koniem trojańskim. Horror skończy się zapewnie kiedy to wypijcie ostatnią krople krwi z mojego klubu..... To jest tragedia jak tak można zniszczyć klub. To nie przypadek ani żaden wypadek!

odpowiedz
13 - 15.01.2023 / 06:47, *.204.57

Z pewnych źródeł wiem, ze jak sie nic nie zmieni to w 5 lat Legia zostanie odkupiona za 400 mln. A przynajmniej nastapi taka proba. Wszyscy Ci którzy kochają Legię - nie martwcie się.
Swiat zmierza ku zagladzie a Wy sie martwicie kudlatym i jego spolki dlugiem.

odpowiedz
SEBO(L) - 15.01.2023 / 05:35, *.chello.pl

Jeśli będzie większe na tacę "co łaska" z klubu ( czyli datek na cele ultras),to i na trybunach będzie cicho. Akcja #mioduskiwon bardzo szybko się skończyła. Gadżety związane z tą akcją sprzedane? Sprzedane. Kasa do pewnych kręgów trafiła? Jak najbardziej. Frekwencja nabiła puszki obowiązkowo dobrowolnej zrzutki na cele ultras? Oczywiście!
Ten klub nie jest niszczony jednotorowo,jednoosobowo. Jeśli ktoś nie rozumie przesłania- żadną fundacją charytatywną nikt nie zajmuje się nieodpłatnie. Ta "fundacja na trybunach" też nie. Dlaczego nie ma protestów, takich zdecydowanych,wobec takiej działalności prezesa? Bo się nie opłaca rezygnować z dotychczasowych dochodów przy takiej frekwencji...

odpowiedz
Luksemburg, Panama ..mòwi wam to coś?iti wciâż zyje - 15.01.2023 / 03:35, *.37.33

PODSUMOWANIE:
- zobowiązania wobec właściciela - 9,75 mln euro + 2 mln zł -> ~47 mln zł
- kredyt na LTC - ~54 mln zł
- pożyczka od osoby fizycznej - 3 mln euro -> ~14 mln zł
- obligacje serii B i C - 10,3 mln zł
- Polski Fundusz Rozwoju - 0,5 mln zł
- kredyt mBank - 8 mln zł
- fundusz z Luksemburga - 13,4 mln euro -> ~60 mln zł

odpowiedz
Wyrwikufel - 15.01.2023 / 00:51, *.vectranet.pl

Czyli jest coraz gorzej zarówno finansowo jak i piłkarsko...

odpowiedz
Real - 14.01.2023 / 23:57, *.183.24

Czyli 40% budżetu Legii to prawa telewizyjne a poza tym to jedziemy na kredytach. Z tego dołka to bez LM nigdy nie wyjdziemy.

odpowiedz
Singspiel - 17.01.2023 / 12:40, *.plus.pl

@Real : faktycznie mniej, bo zastaw z Luksemburga powoduje, ze Legia oddaje ok 20 procent zysków z praw medialnych. I to przez co najmniej 15 lat. To jak kamień u szyi

odpowiedz
Arek - 14.01.2023 / 23:46, *.tpnet.pl

Ciekawe, czy kiedyś w końcu to wszystko wyjdzie na prostą. Te ich długoterminowe strategie i kolejne wizje, aż strach się bać. I pomyśleć, że Mioduski od Leśnodorskiego przejął spółkę z dodatnim bilansem. Tak się sapał, jak to było źle zarządzane, audyty przeprowadzał, a teraz sam to prowadzi... no właśnie. Strach spytać gdzie.

odpowiedz
Mario - 15.01.2023 / 03:34, *.timplus.net

@Arek: trafne podsumowanie. Miało być wszystko lepiej, a wychodzi wielkie g....

odpowiedz
Kibic - 14.01.2023 / 22:47, *.torun.pl

No to mobilizacje co mecz i do cen biletów trzeba dopisać "0" :) loczek za coś żyć musi, a od momentu jak zabrakło mu kluczyka, to czego się nie dotknie, to zepsuje :) Teraz czas na jakiś fajny korpobełkot pana Śledzia jak to w akademii zaczyna wszystko powoli dobrze się układać :) Całe szczęście, że ten sezon zaczynaliśmy bez eliminacji do pucharów, bo miejsce w tabeli też by było zupełnie inne, a puchar Polski pokazuje jaki obecnie poziom prezentuje ekstraklasa.

odpowiedz
Ginka - 14.01.2023 / 21:49, *.chello.pl

Dziwię się Kolegom, że nad opublikowanym sprawozdaniem finansowym tak się ochoczo prujecie. Czyżbyście sądzili, że to wzruszy miodowego i jego kamarylę? Nie szkoda czasu na takie popierdółki?

odpowiedz
lol - 14.01.2023 / 21:45, *.161.249

Wiem że wielkie firmy to i inne rzędy wielkości, a Legia na warunki nasze taka jest, ale trzeba pamiętać, że te 190 mln nam wybuchnie któregoś dnia w twarz.

odpowiedz
Kibic Rembertów - 14.01.2023 / 21:31, *.lukman.pl

Dziwie się że nikt nie pisze o nowych doniesieniach dot. Włodarczyka. U nas nie sprawdził się , a kluby zagraniczne teraz zabijają się i Niego. Gratulacje za szkolenie młodzieży. Tak dalej a II liga czeka za nieudolność

odpowiedz
Luki - 14.01.2023 / 22:55, *.centertel.pl

@Kibic Rembertów: u nas młody Wlodar nawet jak już dostał szansę to spacerował po murawie. Młody chłopak a nie pokazał nawet minimum zaangażowania. Grał totalny piach i każdy to widział. A po meczu idzie do kamery i twierdzi że zagrał świetne spotkanie... Żal. Teraz strzelił kilka bramek na pustaka dokładając nogę, a cała akcję zrobił jakiś inny kopacz gównika. To nie kwestia szkolenia tylko poziomu eklapy. W Gówniku po prostu nie było komu grać to puścili Wlodara a on miał trochę szczęścia. Tyle w temacie

odpowiedz
Mietek - 14.01.2023 / 21:05, *.play-internet.pl

Odkąd jest Mioduski idziemy w dół . Obyśmy nie skonczyli jak Wisła...

odpowiedz
Juri - 14.01.2023 / 20:47, *.inetia.pl

Bankructwo blisko niestety.

odpowiedz
Xxx - 14.01.2023 / 20:15, *.plus.pl

Wbrew pozorom to nie był zły wynik - 11 mln zł, przy amortyzacji środków trwałych w wys. 13 mln zł, która jest kosztem księgowym, a nie wydatkiem daje realne 2 mln zł na plusie. Za ten sezon niestety będzie raczej gorszy wynik w kwestii zysku/straty, ponieważ na nie będzie pieniędzy za puchary (za wynik, prawa TV i bilety).

odpowiedz
Jacq - 14.01.2023 / 20:14, *.play-internet.pl

Wypier**aj kudłaty nieudaczniku!

odpowiedz
Sebo(L) - 14.01.2023 / 20:12, *.vectranet.pl

Naprawdę nie rozumiem tego facia Mioduskiego...Nie wiem czy on chciał najmniejszym kosztem z Legii zrobić drugi Real Madryt lub Barcelonę?Czy ten facet żyje w alternatywnej rzeczywistości?Ubzdurał sobie,że Legia będzie europejską potęgą...Człowieku jak kur.a Cię nie stać na prowadzenie klubu to zrezygnuj! Sprzedaj Legię komuś bogatemu i odejdź.

odpowiedz
Luki - 14.01.2023 / 20:44, *.centertel.pl

@Sebo(L): żeby sprzedać to musi być chętny do zakupu. W tym przypadku znaleźć taką osobę będzie bardzo trudno. A jeżeli już taki by się znalazł to na starcie nie zaczyna nawet od zera tylko z potężnym jak na polskie warunki długiem który trzeba spłacić. A gdzie mowa o zainwestowaniu żeby Legia wróciła na swoje miejsce, tam gdzie była przed samodzielnym zarządzaniem pseudo prezesa i jego "genialnych" doradców.Wszystko łatwo się mówi ale z realizacją może być naprawdę ogromny problem.

odpowiedz
Cyniek - 14.01.2023 / 21:48, *.heldenvannu.net

@Luki: pisałem już kiedyś że o nowym inwestorze możemy pomarzyć. Bo kto na dzień dobry wyda około 400 milionów :200 milionów dług że 100milionow pazerny loczek krzyczy i koło 100 milionów na budżet powiem szczerze niema raczej szans żeby ktoś odkupił Legię tym bardziej myślę że dług może być większy niż oficjalnie się mówi

odpowiedz
Luki - 14.01.2023 / 22:57, *.centertel.pl

@Cyniek : w punkt! Nic dodać, nic ująć. Taka prawda

odpowiedz
Siwy - 14.01.2023 / 23:14, *.sky.com

@Cyniek : chętny to może i by się znalazł tak jak na upadająca Slavie ale problem jest w tym ze Miodek nie chce Legii sprzedać.Rozj...ał się chamidło w klubie jak i strukturach UEFA to jak on to teraz może oddac?Niestety chude lata przed nami

odpowiedz
Adam - 15.01.2023 / 02:28, *.chello.pl

@Cyniek : dobra beka z tą Twoją domorosłą księgowością.

odpowiedz
olew - 14.01.2023 / 19:57, *.vectranet.pl

Powinni znacznie zmniejszyć koszty utrzymania drużyny (to budują zapewne zarobki grajków), za to niezłe jak na kryzys przychody, ogólnie w porządku. Brawo Legia ! Jednak fajnie być bogatym, a nie biednym.

odpowiedz
Siwy - 15.01.2023 / 00:34, *.sky.com

@olew: Zielinski z tego co mówi to stara się minimalizować kwestie kontraktów wiec zobaczymy co z tego wyjdzie.Osobiscie jestem w stanie uwierzyć ze zacznie robić porzadek i się Miodek z nim pożegna.Ta kutwa nigdy nie powinna się tu znalesc!

odpowiedz
olew - 15.01.2023 / 11:42, *.vectranet.pl

@Siwy: Nie sądzę , Zielu jest łebski i przywraca normalność, Mioduski też niegłupi i wiele się nauczył, będzie dobrze, LEGIA to POTĘGA !

odpowiedz
żyleta - 14.01.2023 / 19:37, *.centertel.pl

i wszyscy razem....nie poddawaj się, miodek nasz, nie poddawaj się hej sialala

odpowiedz
maik 83 - 14.01.2023 / 19:21, *.centertel.pl

Pudel won ale najwieksza kompromitacja ostatnich lat to żewlak i ebenge z bereszynskim w Szkocji

odpowiedz
Ioryp - 14.01.2023 / 19:16, *.chello.pl

Żyleta w końcu zareaguje, czy na trybunach będzie nadal leciało w kółko :,, nie poddawaj się '' i,, gdybym jeszcze raz "? No ale widać jakie są priorytety u kumatych.. Kasa misiu kasa...

odpowiedz
Perkoz - 14.01.2023 / 19:06, *.vectranet.pl

Pudel topi Legię…

odpowiedz
Wieczny fan Mioduskiego - 14.01.2023 / 18:56, *.play-internet.pl

Brawo panie prezesie

odpowiedz
Miodudki zabieraj pisdzielcow ulokowanych i wypier - 14.01.2023 / 18:43, *.play-internet.pl

W głowie się nie mieści co te dziady zrobiły z tego klubu , dopiero w tym sezonie będzie strata. Wartość drużyny po odejściu Josue i Madeja to będzie średniak ekstraklasy a te dziady wspominają o chudych latach

odpowiedz
le$ny - 14.01.2023 / 18:38, *.vectranet.pl

pudel i leśny siebie warci...
leśny nas wpędził w długi, pudel je pogłębił

odpowiedz
Rytm - 14.01.2023 / 19:09, *.centertel.pl

@le$ny: ty chyba masz zaniki pamięci. Za prezesa leśnego dług wobec iti został spłacony. Jak odchodził nie było żadnego długu. Poczytaj sobie.

odpowiedz
Lolo - 14.01.2023 / 19:38, *.plus.pl

@Rytm: Bzdury gadasz, właśnie poczytaj! Jak to nie było długu? ITI zostało spłacone Ligą mistrzów! Dług był już za Leśnego niedowiarku i analfabeto!

odpowiedz
paroova - 14.01.2023 / 20:22, *.chello.pl

@Lolo: Legia dokończyła spłacanie ITI częścią pieniędzy z Ligi Mistrzów, żeby być dokładnym. Większa część zadłużenia względem koncernu została jednak spłacona w latach wcześniejszych.

odpowiedz
Do lolo - 15.01.2023 / 08:57, *.plus.pl

@Lolo:
dług był za leśnego, bo dług zostawiło ITI.
Czy to źle ze dług czyli ITI został spłacony Ligą Mistrzów?
Liga Mistrzów czy Liga Europy to pieniądze, które klub zarabia za wynik sportowy a wiec dobre zarządzenie klubem.
ZARABIA a NIE POŻYCZA.
Gdyby teraz klub był dobrze zarządzany i miał dobre wyniki sportowe to nie miałby 194 mln zadłużenia.

odpowiedz
Misio - 14.01.2023 / 18:29, *.t-mobile.pl

Nie znam klubu który odnosi sukcesy w Pucharach tylko wychowankami

odpowiedz
dino - 14.01.2023 / 18:20, *.54.69

Ciekawe co na to ci wszyscy obrońcy prezesa czy maja coś mądrego do powierzenia poza standardowym „wykup klub i pokaż jak się zarządza”

odpowiedz
Ibor - 14.01.2023 / 19:40, *.centertel.pl

@dino:
Wykup klub i pokaż jak się zarządza

odpowiedz
Rytm - 14.01.2023 / 18:15, *.centertel.pl

Pudel zburzył wszystko to co zbudował Leśnodorski.

odpowiedz
smoła - 14.01.2023 / 22:34, *.play-internet.pl

@Rytm: a co zbudował Leśnodorski ?
Weż się chłopie ogarnij , gówno wiesz na ten temat , a udajesz znawcę

odpowiedz
1410 - 14.01.2023 / 22:46, *.t-mobile.pl

@Rytm: nie wiem czemu z Leśnego robią tu niewiadomo kogo. Gość wiedział kiedy to wszystko zacznie sie sypać i uciekł w najlepszym dla niego momencie

odpowiedz
Nemo - 15.01.2023 / 09:54, *.orange.pl

@1410: no i przytulił przy okazji 16 czy tam 19 milionów,frajer co nie? Lepiej, żeby został i z wlasnej kieszeni finansował poronione pomysly Mioduskiego,to by bylo ok.

odpowiedz
grzesiek - 14.01.2023 / 18:00, *.centertel.pl

No to lecimy do jakiwgos miliarda długu a pozniej ogloszenia upadlosci majątkowej klubu...

odpowiedz
Serwis Legionisci.com nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy - są one niezależnymi opiniami czytelników Serwisu. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy zawierających: wulgaryzmy, treści rasistowskie, treści nie związane z tematem, linki, reklamy, "trolling", obrażające innych czytelników i instytucje.
Czytelnik ponosi odpowiedzialność za treść wypowiedzi i zobowiązuje się do nie wprowadzania do systemu wypowiedzi niezgodnych z Polskim Prawem i normami obyczajowymi.
© 1999-2023 Legionisci.com - niezależny serwis informacyjny o Legii Warszawa. Herb Legii, nazwa "Legia" oraz pozostałe znaki firmowe i towarowe użyte zostały wyłącznie w celach informacyjnych.