REKLAMA

Legia testuje Bilińskiego, Kosecki w Kosie, co z Osuchem?

Bodziach i Raffi, źródło: własne - Wiadomość archiwalna

Kamil Biliński z rezerw Śląska Wrocław jest kolejnym już zawodnikiem testowanym przez Młodą Legię. Wczoraj 20-letni napastnik wystąpił w sparingowym spotkaniu młodzieżowej drużyny Legii z pierwszym zespołem Legii z numerem 30. Decyzji co do jego przyszłości jeszcze nie podjęto. Choć do rozpoczęcia rozgrywek ligowych Młodej Ekstraklasy pozostało zaledwie parę dni, Legia wciąż szuka utalentowanych graczy. Kadra na nowy sezon cały czas nie jest zamknięta i na razie nie wiadomo, w jakim składzie legioniści wystąpią w pierwszym ligowym meczu z Lechią Gdańsk. Wiadomo jedynie, że w pierwszych meczach sezonu 2008/09 trenerzy Strejlau i Banasik nie będą mogli liczyć na napastnika Kosy Konstancin, Jakuba Koseckiego.
Ten najprawdopodobniej przez najbliższe pół roku występować będzie w Konstancinie i dopiero od rundy wiosennej zdecyduje się występować w Legii.

Nie wiadomo również, czy do drużyny zostanie włączony utalentowany bramkarz z rocznika 1991 - wychowanek Legii, Cezary Osuch. Trenerzy zabrali go na zgrupowanie do Zamościa, ale w kolejnym meczu testowym w Pułtusku już nie wystąpił. Co więcej, w Młodej Legii sprawdzają również formę golkipera Lecha Poznań - Grzegorza Kuźniaka i prawdopodobne jest rozwiązanie, że Osuch przez kolejny rok będzie musiał się zadowolić grą w Młodych Wilkach. Pierwszym bramkarzem młodzieżowej drużyny Legii będzie starszy o rok od Osucha, Jacek Skrzyński.

Młoda Legia rozpocznie rozgrywki Młodej Ekstraklasy w niedzielę o godzinie 17. Podopieczni Piotra Strejlaua i Dariusza Banasika na pierwsze spotkanie udadzą się do Gdańska. Ich rywalem będzie beniaminek rozgrywek, Młoda Lechia Gdańsk. Spotkanie zostanie rozegrane na stadionie Polonii Gdańsk, przy ulicy Marynarki Polskiej 177.

REKLAMA
REKLAMA
© 1999-2024 Legionisci.com - niezależny serwis informacyjny o Legii Warszawa. Herb Legii, nazwa "Legia" oraz pozostałe znaki firmowe i towarowe użyte zostały wyłącznie w celach informacyjnych.