Szumielewicz: Sklep dla kibiców nie może się stać butikiem modowym
Legia sprzedaje obecnie 10 tysięcy koszulek meczowych w sezonie. W lipcu klub planuje zaprezentować specjalny model koszulek na 100-lecie Legii. "Będzie wyglądała zupełnie inaczej niż do tej pory, a nie jest to proste" - mówi w rozmowie z Legia.sport.pl Jakub Szumielewicz, wiceprezes Legii.
"By doczekać się koszulki w całości wykonanej na potrzeby klubu, trzeba się wykazać sprzedażą na poziomie 100 tys. na sezon, bo Adidas nie złamie tych zasad na potrzeby Polski. Ale doszliśmy do kompromisu" - dodaje.
Szumielewicz mówi o coraz większych zyskach, jakie przynosi sklep klubowy, świetnie sprzedających się nowych kolekcjach, ale jednocześnie przekonuje, że klub zna umiar w produkcji pamiątek. "Musimy przy tym pamiętać, że nie można przesadzić, sklep dla kibiców nie może się bowiem stać butikiem modowym" - mówi.
Legia od dłuższego czasu stara się o otwarcie sklepu na lotnisku. "W maju zostanie otwarty tam nowy terminal i celujemy, aby tam znalazł się nasz sklep, z odpowiednią witryną, lokalizacją oraz ekspozycją. Potem przyjdzie czas na kolejne sklepy w centrach handlowych w Warszawie" - mówi Legia.sport.pl. W dalszej perspektywie Legia planuje otwierać swoje sklepy w miastach, w których prężnie działają fankluby warszawskiego klubu.
Całą rozmowę możecie przeczytać tutaj.