fot. Hagi / Legionisci.com
REKLAMA

Wróciły promocyjne bilety na Miedź. Piłkarze pokryją różnicę w cenach

Woytek - Wiadomość archiwalna

Legia Warszawa po raz drugi postanowiła obniżyć ceny biletów na piątkowy mecz z Miedzią Legnica. W ubiegły piątek przez 12 godzin można było kupować wejściówki tańsze o 10-20 zł od standardowych cen. Wówczas z promocyjnej puli 5 tysięcy biletów kibice zakupili zaledwie 1,8 tysiąca.

Porażka w Poznaniu znacznie wyhamowała sprzedaż. W kolejnych dniach sprzedano w sumie ok. 500 sztuk. We wtorek ta sama promocja powróciła w nowej formie.

- Jako drużyna postanowiliśmy zrobić coś, żeby było was jak najwięcej na trybunach. Składki naszego zespołu przeznaczymy na akcję, dzięki której taniej kupicie bilety - zachęcają w promocyjnym filmie Michał Kucharczyk i Sandro Kulenović.



W nowej puli znalazło się po 2000 biletów na Żyletę oraz Sektor Rodzinny (Trybuna Południowa) tańszych o 10 złotych i 2000 biletów na Trybunę Deyny (Trybuna Wschodnia) tańszych o 20 złotych. Oznacza to, że normalny bilet na tę ostatnią można zakupić już od 45 złotych, zaś na Żyletę oraz Sektor Rodzinny od 30 złotych. Aż do rozpoczęcia meczu można będzie kupować bilety w obniżonej cenie.

Jeżeli kibice wykupią 6000 promocyjnych biletów, to oznaczać będzie, że piłkarze dołożą ze składek drużyny aż 80 tysięcy złotych.

"Klub doceniając gest piłkarzy postanowił przeznaczyć w specjalnej cenie drugie tyle miejsc" - informuje Legia Warszawa. Oznacza to, że równie dobrze można było od samego początku obniżyć ceny na to spotkanie, a tak część osób kupowała w cenie standardowej, a większość kupi w cenie promocyjnej.

Od ponownego startu promocji sprzedaż drgnęła, ale raczej nie na tyle, by wykorzystać całą dostępną pulę. Aktualnie w systemie zajętych jest nieco ponad 14 tysięcy miejsc.

Wejściówki możecie kupować na bilety.legia.com.

REKLAMA
REKLAMA
© 1999-2024 Legionisci.com - niezależny serwis informacyjny o Legii Warszawa. Herb Legii, nazwa "Legia" oraz pozostałe znaki firmowe i towarowe użyte zostały wyłącznie w celach informacyjnych.