fot. Hugollek / Legionisci.com
REKLAMA

Siatkówka

Siatkarska Legia pilnie potrzebuje sponsorów

Bodziach, źródło: Legionisci.com

Siatkarze Legii w obecnym sezonie doskonale radzą sobie w rozgrywkach Tauron I ligi, czyli na zapleczu najwyższej klasy rozgrywkowej. Utytułowana sekcja naszego klubu odnosi najlepsze wyniki w ostatnich 20 latach - po wywalczeniu awansu do I ligi w minionych rozgrywkach, teraz legioniści mają spore szanse, by zapewnić sobie udział w fazie play-off. Działacze Legii nie mogą jednak spać spokojnie, bowiem pojawiły się duże problemy ze spięciem budżetu sekcji na trwający sezon 2021/22.

- Jeśli chodzi o aspekt sportowy, to ten sezon układa się nawet lepiej niż zakładaliśmy. Mamy trzy punkty straty do trzeciego miejsca i 16 pkt. przewagi nad strefą spadkową. Niestety, jeśli chodzi o kwestie sportowe i organizacyjne nie układa się wszystko aż tak dobrze. Mamy problem, aby dopiąć budżet do końca sezonu i to problem, który bardzo nas przejmuje i przeszkadza nam w tym, aby snuć dalekosiężne plany - mówi Michał Trybusz.

Siatkarska Legia, założona w 1929 roku, chociaż od lat nie grała w najwyższej klasie rozgrywkowej (po raz ostatni w roku 2000), wciąż jest najbardziej utytułowanym polskim klubem. Legioniści zdobyli aż 28 medali mistrzostw Polski, w tym 8 złotych, 12 srebrnych i 8 brązowych. Ostatni medal mistrzostw Polski - srebrny - siatkarze Legii zdobyli w sezonie 1995/96.

- Jestem przekonany, że jeśli budować siatkówkę w dużych miastach, to w oparciu o drużyny, które w przeszłości święciły triumfy. Tradycja to coś, czego nie można kupić. W perspektywie kilku lat, jeśli uda się nam ustabilizować naszą sytuację finansową, nawiązanie do dawnych sukcesów siatkarskiej Legii wydaje się więcej niż pewne. Mamy podstawy, aby w przyszłości myśleć o tym, aby zawojować również PlusLigę. Legia Warszawa może być dumna ze swoich kibiców, których jest naprawdę mnóstwo i czujemy ich wsparcie. (...) W pierwszym pierwszoligowym sezonie naszym celem jest utrzymanie się w tej lidze, drugi i priorytetowy cel to zdobycie sponsorów. Takich sponsorów, którzy zagwarantują nam spokój przed budową zespołu przed kolejnymi rozgrywkami. Środki od obecnych sponsorów nie są wystarczające, aby zapewnić naszej drużynie spokojny byt - mówi w rozmowie z Polsatem Sport Michał Trybusz, członek zarządu sekcji siatkówki Legii Warszawa.

Potencjalni sponsorzy mogą skontaktować się z zarządem siatkarskiej Legii pod numerem telefonu 532-725-515 lub mailowo mtrybusz@gmail.com oraz karolina.szewczyk@siatkowka.legia.com

---

***
Przekaż dowolną darowiznę na rzecz Klubu!
Wpłaty w dowolnej wysokości na cele statutowe Klubu można dokonać poprzez przelew:

MUKS Wojskowi Warszawa
Ul. Fieldorfa 12/20, 03-984 Warszawa
PKO BP: 61 1020 1169 0000 8902 0212 3909
Tytuł: wpłata na realizację celów statutowych MUKS

fot. Hugollek / Legionisci.com
Michał Trybusz - fot. Hugollek / Legionisci.com

REKLAMA
REKLAMA

Komentarze (17)

+dodaj komentarz
ws - 27.01.2022 / 20:28, *.vectranet.pl

Powodzenia Pani Karolino i wytrwałości w swoim działaniu. Czy dobrze kojarzę ze Orlen planował sponsorować? Czy to już nieaktualne? Chyba w stolicy znajdą się firmy zainteresowane siatkówką na poziomie 1 ligi a może nawet plus ligi wkrótce.

odpowiedz
Zdzicho - 27.01.2022 / 15:22, *.tpnet.pl

Ponoc Miodek jest zainteresowany! To co,ze sie nie zna, na piłce też się nie zna....

odpowiedz
TYYYLKOOO!LEEEGIIIAAA!A NIE UKOCHANA MA.... - 27.01.2022 / 00:14, *.102.98

TO TEŻ DOBRY MOMENT NA BUDOWE PRZEZ KIBICÓW HALI WARSZAWY STOLICY SPORTU!BO PRZECIEŻ PRZEZ!KIBICÓW!DLA!KIBICÓW!LEGIA BAJLEPSZA!JEST!A RESZTA SIE NIE LICZY!TYYLKOOO!LEEEEGIIIAAA!UKOOOCHAAANA!LEEEGIIOOO!!!!

odpowiedz
Sponsor - 26.01.2022 / 12:55, *.com.pl

W Warszawie w zarządach spółek (potencjalnych sponsorów) nie ma ludzi z Warszawy czy chociażby z Mazowsza - "najzagorzalsi" Legioniści mają zazwyczaj inne profesje, najczęściej zajmują się obrażaniem sponsorów i hejtem w Internecie. Ze zbiórek kibiców czy z biletów sekcje dostają grosze. Kolędowanie za pieniędzmi od firmy do firmy jest w tym mieście trudne, ale niezbędne. Koszykarze i futsaliści pokazali jednak, że można i warto ten trud podjąć. Do nich proponuję się zwrócić po pomoc w przygotowaniu pakietów sponsorskich i oferty Klubu Biznesowego.

odpowiedz
Adam - 26.01.2022 / 09:55, *.chello.pl

Może powtórzyć coś takiego jak zrobila inna (niestety nie pamiętam która) sekcja? Zbiórka, a potem gdzieś na koszulce jako jednego ze sponsorów symbolicznie wpisać kibiców.

odpowiedz
Heh - 25.01.2022 / 23:27, *.chello.pl

Szkoda, że z naszych kieszeni pośrednio są opłacane Reale Madryt, Barcelony i inne "duże firmy". Przydałoby się prawo zmuszające grupy kapitałowe czerpiące dochód z Polski, a promujące się poza nią poprzez sport, żeby inwestowały u nas chociaż 2% przychodów z naszego kraju. Nie powinno być tak, że robią sobie reklamę w sportach za granicą, obcych wspierają, a u nas bieda w sponsoringu sportowym i często randomowe firmy na koszulkach nawet znanych klubów w całej gamie sportów drużynowych, ale też indywidualnych.

odpowiedz
Alan - 25.01.2022 / 13:18, *.t-mobile.pl

Nie jedna upadająca sekcja Legii byłaby do uratowania gdyby kase np. za kary od uefy były przeznaczane na ich ratowanie.

odpowiedz
Kibic - 25.01.2022 / 13:34, *.centertel.pl

@Alan: Kasę za kary od uefy trzeba przeznaczyć na kary za decyzje uefy a nie na sekcje...

odpowiedz
Wert - 25.01.2022 / 14:06, *.centertel.pl

@Alan: slbo tacy jak ty zaczęliby chodzić na te sekcje i wspierali finansowo.

odpowiedz
Ornitolog - 25.01.2022 / 16:10, *.centertel.pl

@Wert: Dokładnie, najwięcej do powiedzenia na temat kar i zakazów mają do powiedzenia ci którzy stadion widzieli w telewizji.

odpowiedz
Alan - 25.01.2022 / 16:49, *.t-mobile.pl

@Ornitolog :
Coś Ci się pomyliło....zreszta mecz z Radomiakiem gdzie frekwencję na Zylecie uratowali kibice z Radomia ( 10 lat temu taka sytuacja byłaby nie do pomyślenia ) oddaje obraz tego jak wygląda sytuacja tak zwanych fanatyków czy jak kto woli kiboli w Warszawie.

odpowiedz
Leon - 25.01.2022 / 17:43, *.vectranet.pl

@Alan: Masz rację dziadki z uefa tylko się bogacą napisz do nich żeby pieniądze za kary które na nas nakładają wpłacili na sekcje a nie do własnej kieszeni.

odpowiedz
Ja - 26.01.2022 / 02:06, *.autocom.pl

@Alan: po części masz rację, po części nie. Co do meczu z Radomiakiem, po prostu zgodówka rządzi się swoimi prawami, na ten mecz była w Radomiu mobilizacja, to przyjechali, natomiast gdyby jej nie było, to i nas byłoby więcej, czego dowodzą poprzednie spotkania w lidze, gdzie Żyleta niemal zawsze (może poza okresem wakacyjnym) była nabita.

Sekcje to natomiast zupełnie inna sprawa i absolutnie nie można koszem, czy siatką mierzyć poziomu fanatyzmu w stolicy. Problemem jest głównie tymczasowość, brak promocji i... kasa. Na naszej najlepszej sekcji poza piłkarską, tj. koszykówce permanentny remont hali, tu jazda na Koło, tu jeszcze gdzieś indziej, tam gramy przy pustych. Wreszcie ekstraklasa, gdzie najtańszy bilet to 1/2 ceny biletu na Żyletę. Nijak nie możesz tego porównywać z sytuacją sprzed 10 lat, gdzie bilety latały po maks 2 złote, a na Ł3 była wojna z patatajami, co też nie było bez znaczenia, bo przy ciszy na piłce jedyną sekcją z dopingiem był kosz, więc na Bemo jeździła cała fanatyczna Warszawa.
Co do siatki, tam nigdy nie mieliśmy za bardzo nabitych młynów, bo lokalizacja potrafiła się zmieniać po dwa razy na rundę, od Pragi przez Mokotów aż po Śródmieście i Ochotę. Na czymś takim nie da się nic zbudować.

Największy potencjał na konkret doping ma sekcja futsalu i miała sekcja hokeja. Drugiej już nie ma, pierwszej brakuje promocji. I tu się można zgodzić z pretensjami do fanatyków po części, ale z drugiej mańki - czy to serio kibice mają promować wszystkie wydarzenia sportowe pod szyldem Legii? Nonsens, powiadam, powiadają wszyscy, a klubowy marketing leży i kwiczy. Jeszcze w temacie sekcji piłkarskiej ujrzysz jakąś reklamę w metrze, albo billboard koło stadionu, ale co z resztą?

Dla sekcji najlepszym rozwiązaniem byłoby wpompowanie dużej kasy, awanse do najwyższych klas rozgrywkowych i gra w pucharach, a następnie wykup obu Torwarów od miasta i uczynienie z większego domów dla kosza, siatki i futsalu.

odpowiedz
Adam - 26.01.2022 / 10:30, *.chello.pl

@Wert: @Orinitolog: a może tacy jak wy, podejrzewam krzyczący 'Legia zawsze razem' zaczęliby okazywać chociaż odrobinkę szacunku reszcie kibiców? Do tego rozumiem też, że macie zdolności jasnowidzenia i po nicku potraficie określić kto i kiedy na jakie chodzi mecze?

@Alan: Widzisz niektóre odpowiedz. Zdaje się, że do niektórych to po prostu nie dotrze, może nie rozumieją, może nie chcą rozumieć. UEFA bronić nigdy nie będę, dużo już zostało powiedziane na temat grzechów tej organizacji i szybkie wyszukanie w internecie da mnóstwo wyników.
Nie zmienia to jednak faktu, że to jest ich organizacja i ich zasady. To nam zależy, żeby dostać się do europucharów, oni sobie doskonale bez nas poradzą (co widać od wielu lat). Jesteśmy tam 'gościem' (jak każda drużyna) i musimy zaakceptować zasady gospodarza jaki by on nie był.

Do niektórych: zastanówcie się nad czymś takim. Co rogu organizujecie u siebie w domu jakieś spotkanie. Macie z grubsza nakreślone zasady, czego w waszym domu robić nie wolno. Każdego roku zjawiają się ktoś komu bardzo zależy, żeby dostać się na wasze spotkanie, ale przy tym notorycznie łamie nakreślone przez was zasady. Rozumiem, że to wszelkie próby ogarnięcia takiej osoby (żeby zachowywała się w waszym domu według waszych zasad) oznaczałyby, że jesteście źli, niedobrzy, itd., itp.?

odpowiedz
Ja - 26.01.2022 / 15:33, *.vectranet.pl

@Adam: Z całym szacunkiem ale przywaliłeś z tym domem jak kulą w płot. Ja Ci odpowiem w ten sposób. Właściciel domu (UEFA) owszem, może sobie wymyślić odpowiednie zasady na spotkaniu (meczu), które sam organizuje. Może powiedzieć, że w domu nie można pić, palić, miłować się na stole, wąchać i defekować na dywan. Co jednak jeśli właściciel domu powie, że przed organizacją spotkania należy powiększyć okna i zrobi to na własną rękę? No nie ma takiej opcji, bo mogłoby to zagrażać reszcie budynku. Czy może sobie wywalić ścianę pod tym oknem, bo pod blokiem stoi śmietnik i szybciej będzie zrzucać śmieci niż schodzić z dziesiątego piętra? No też nie bardzo. A co, jeśli wybuduje sobie np. piętro bez zezwolenia?

Więcej przykładów mi nie przychodzi do głowy, ale mam nadzieję że wiesz o co mi chodzi. Rozgrywki piłkarskie, jak LE, LM, LKE, mimo że organizuje je UEFA, nie są jej prywatnym folwarkiem. UEFA zastała pewne rzeczy w takim, a nie innym stanie i jej psim obowiązkiem jest taki stan rzeczy szanować. Już pomijam skrajne upolitycznienie tej organizacji i fakt istnienia trendu walenia w Polskę jak w bęben, z każdej strony. Żaden inny klub nie obrywał tyle, co Legia w ostatnich latach, mimo że politycznych, czy niezgodnych z prawem zachowań na stadionach w całej Europie było na stadionach multum. Szmaty z Che Fujarą na Standardzie, awantura na Wembley na meczu Anglików na Euro, blisko 100k flag Katalonii na meczu Barcelony - to kilka przykładów z brzegu, które jeśli w ogóle zostały ukarane, to po stokroć mniejszą sankcją niż race i niedrożne przejścia u nas.

odpowiedz
ws - 27.01.2022 / 23:12, *.vectranet.pl

@Ja: Pomysł z wykupem genialny ale musi być spełnione kilka warunków. Torwar jest własnością COS a nie miasta. Musi najpierw powstać nową hala w stolicy. Musi być jeden sponsor bardzo bogaty który obejmuje trzy sekcje kosz, siatkę i futsal i nazwie Torwar swoją marką. Sekcje będą czołowe w Polsce i grac w pucharach. Wtedy Torwar zapełni się na meczach . To może być realne jeśli powstanie nowa hala przy Narodowym a to chyba prędko się nie spełni.

odpowiedz
mglm - 25.01.2022 / 13:13, *.orange.pl

Może zbiorka na meczu na ł3 ?

odpowiedz
Serwis Legionisci.com nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy - są one niezależnymi opiniami czytelników Serwisu. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy zawierających: wulgaryzmy, treści rasistowskie, treści nie związane z tematem, linki, reklamy, "trolling", obrażające innych czytelników i instytucje.
Czytelnik ponosi odpowiedzialność za treść wypowiedzi i zobowiązuje się do nie wprowadzania do systemu wypowiedzi niezgodnych z Polskim Prawem i normami obyczajowymi.
© 1999-2022 Legionisci.com - niezależny serwis informacyjny o Legii Warszawa. Herb Legii, nazwa "Legia" oraz pozostałe znaki firmowe i towarowe użyte zostały wyłącznie w celach informacyjnych.